Middle Eastern - Urban Ruins | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
Aktualizacja:
Middle Eastern - Urban Ruins

![]() | ![]() |
Od Drebina otrzymasz w prezencie karabin M4. Z miejsca, w którym zaczynasz, wejdź w zaciemnione miejsce [A] i pozbieraj wszystkie przedmioty. Następnie wejdź na schody [B] i idź na samą górę.
![]() | ![]() |
Zabierz amunicję [A] i zawiśnij na krawędzi. Puść się i w odpowiednim momencie naciśnij trójkąt na padzie, a będziesz mógł zebrać amunicję do RPG-7.
![]() | ![]() |
Zejdź na dół i wejdź w ruiny [A]. Kiedy zapadną się schody, skręć w prawo.
![]() | ![]() |
Wejdź po gruzach na górę i przylgnij do ściany [A]. Przejdź na drugą stronę dziury. Zobaczysz, jak strażnik przyłapuje schowanego w beczce człowieka załatwiającego potrzebę fizjologiczną. Po dość zabawnej scence Snake zabierze beczkę ze sobą.
![]() | ![]() |
Na ulicach toczą się ciężkie walki. Nadal musisz unikać jedynie oddziałów i patroli PMC, które mocno ostrzeliwują niektóre przejścia. Dlatego też zamiast iść wprost pod lufy nieprzyjacielskich karabinów, lepiej skręć w prawo, w boczną uliczkę.
![]() | ![]() |
Dojdziesz do miejsca, z którego ostrzeliwuje teren dwóch snajperów [A] i [B] oraz skryci za workami z piaskiem najemnicy. Ostrożnie podążaj przed siebie do kolejnej uliczki, starając się jednocześnie uniknąć wykrycia. Skręć w lewo.
![]() | ![]() |
Dzięki temu manewrowi zaszedłeś z boku nieprzyjacielskie oddziały. Jednak zamiast je zaatakować, wejdź do wysokiego budynku, gdzie po schodach udaj się na samą górę. Musisz uważać, bo w chwili, kiedy dojdziesz do drugiego piętra, po schodach zbiegnie wrogi żołnierz. Kiedy sytuacja się uspokoi, zajrzyj do pierwszego pomieszczenia i wyeliminuj pierwszego snajpera. Podnieś upuszczony przez niego karabin M14EBR. Wyglądając przez drugie okno, zauważysz kolejnego snajpera. Pozbądź się go i zeskocz na betonowy podest za oknem.
![]() | ![]() |
W dalszej części planszy natrafisz na ostrą wymianę ognia pomiędzy oddziałami skrytymi za barykadami po obu stronach ulicy [A] i [B]. Nadleci też helikopter PMC, który rozpocznie ostrzał. Spokojnie przeczołgaj się środkiem [C] i wejdź w drzwi po lewej stronie.
![]() | ![]() |
Możesz zechcieć również rozprawić się z nieprzyjacielską maszyną. W momencie, kiedy zawiśnie ona w bezruchu, zestrzel ją z RPG-7. Snajperów wyeliminujesz przy pomocy zdobytego kilka minut wcześniej karabinu M14EBR.
0
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - poradnik do gry
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - poradnik do gry
- Akt pierwszy
- Middle East - Ground Zero | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots
- Middle East - Militia Safe House | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
- Middle Eastern - Urban Ruins | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
- Middle East - Advent Palace | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
- Middle East - Crescent Meridian | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
- Middle East - Millenium Park | Akt pierwszy Metal Gear Solid 4
- Akt pierwszy
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany567129 Pretorianin
Oceniam poradnik na 4 czyli dobry, rzeczywiście mogłyby być opisane smaczki, ale jak mówiłem dobry poradnik do wzorowej gry.
Marcuz. Pretorianin
jak się "ubiera" broń w tłumiki zakupiony w sklepie Drebina?
zanonimizowany865503 Junior
ta gra wymiata wszystkie inne. JEST SUPER!!
paulh45785936bf Junior
Ten poradnik niekompletny i zrobiony tak na szybko, gdyż w kilku misjach trzeba było inaczej zrobić niż w poradniki, żeby przejść misje. Dla przykłady, w ostatniej misji trzeba wziąć lalkę vodoo i za jej pomocą zabić Screaming Mantis. A nie jak wy piszecie jakieś bzdury, że należy strzelać w lalki i będzie okej. Nierzetelny ten poradnik i mega amatorski. Więcej było takich nieścisłości. Albo róbcie coś dobrze, albo wcale
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.