Big Shell cz.21 | Metal Gear Solid 2 Substance poradnik Metal Gear Solid 2: Substance
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
![]() | ![]() |
164 | 165 |

Wpłyń do pomieszczenia. Pierwszą barykadę pokonaj przepływając przez otwór przy samej podłodze [164], drugą natomiast odwrotnie czyli przy samym suficie [165]. Otwórz kolejne drzwi i skieruj się w prawo ku schodom. Wyjdź na "suchy ląd" [166] i przejdź przez drzwi.
![]() | ![]() |
167 | 168 |
Czeka cię walka z VAMPEM [167]. Jest on już troszkę trudniejszy od poprzednich bossów. Do pojedynku z nim proponuje użyć STINGERA. Unikaj walki kiedy VAMP skacze po balkonach. Kiedy zniknie w odmętach wody możesz odpalić rakietę, dzięki czemu szybciej opuści basen. Radzę jednak oszczędzać rakiety. Używaj ich w momencie kiedy wyskakuje on z wody i stoi w bezruchu przez kilka sekund na brzegu basenu [168]. W momencie gdy jego energia będzie bliska zeru, co jakiś czas przez działanie VAMPA będziesz unieruchamiany. W tych ciężkich chwilach, jak tylko usłyszysz świst rzucanych noży kucaj. Ważne jest abyś do końca walki posiadał rakiety STINGER, a to dlatego, że kiedy będziesz musiał oddać ostatni strzał, VAMP będzie już tylko skakał po balkonach i dość trudno będzie go trafić z pistoletu bądź karabinu.