Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance poradnik Metal Gear Solid 2: Substance

Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019

1 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
117 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

117

118

Wróć do drzwi z fotokomórką. Zaczekaj aż strażnik do nich podejdzie. Kiedy będzie stał na wprost fotokomórki [117] schowaj karabin i złap go. Jeśli zrobisz to umiejętnie drzwi staną przed tobą otworem. W pomieszczeniu z zakładnikami musisz odnaleźć AMESA. Od innych przetrzymywanych różni się on tym, że posiada rozrusznik serca. Używając MICROPHONE poznasz go po tym, że oprócz bicia serce usłyszysz charakterystyczne pikanie. AMES znajduje się na prawo od metalowego rusztowania u dołu sali [118].

2 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
119 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

119

120

Weź do ręki MICROPHONE, obróć się w stronę zakładnika [119] i zagadaj do niego. Po podsłuchaniu rozmowy masz 9 sekund na wzięcie do ręki AKS-74U [120].

3 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry
121 - Big Shell cz.13 | Metal Gear Solid 2 Substance - Metal Gear Solid 2: Substance - poradnik do gry

121

122

Musisz jak najszybciej uciec z SHELL 1 CORE. Zlikwiduj strażnika na korytarzu [121], wejdź do windy, wyjedź na najwyższy poziom. Teraz omijając bądź eliminując strażników i omijając kamery kieruj się systematycznie do drzwi po prawej - tych, którymi dostałeś się do SHELL 1 CORE. Kiedy znajdziesz się na EF CONNECTING BRIDGE weź do ręki CHAFF GRENADE i wykorzystaj go przeciwko CYPHEROM [122].

Udaj się do STRUT F WAREHOUSE. Przeszukaj pokoje na górnym poziomie. W lewym górnym znajdziesz RGB6 i amunicję, w prawym górnym CLAYMORE, w prawym dolnym PSG-1, amunicję do niego oraz w szybie wentylacyjnym PSG1-T, w lewym dolnym amunicję do M4 oraz w szybie wentylacyjnym amunicję do PSG-1. U samego dołu tego poziomu w lewym pomieszczeniu weź granaty, amunicje do SOCOMA i PSG1-T.