Teren szpitala dla obłąkanych | Opis przejścia MediEvil MediEvil poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2019
Poniższa strona naszej solucji do gry Medievil zawiera opis przejścia poziomu Teren szpitala dla obłąkanych. Daniel Fortesque rusza do szpitala dla obłąkanych, by uratować burmistrza. Podejmijcie się wyzwań Jacka Greena i rozwiążcie niecodzienne zagadki!
Rzeczy do znalezienia
- Srebrna tarcza
- Kielich (otrzymacie nową broń lub przedmiot w zależności od wybranego bohatera)
- 2 księgi
Opis przejścia poziomu
Na początku poziomu od razu macie księgę, idźcie dalej i pokonajcie nowych przeciwników - Szalonych mnichów i Żywopłot. Idźcie w prawo i porozmawiajcie z Jackiem Greenem. Da wam on pierwszą z pięciu zagadek.
Pierwsza zagadka: Aby wykonać zadanie, musicie rozwalić pięć żywopłotowych gwiazd.
Pierwsza jest przy bramie obok żywopłotowego smoka.
Druga jest w labiryncie, przy pierwszym rozwidleniu idźcie w prawo.
Trzecia jest na pierwszym rozwidleniu w lewo, dojdziecie do obszaru z dzwonem. Inny mnich wybudzi pozostałych i najpierw musicie pokonać wszystkich, gwiazda jest na lewo od dzwonu.
Idąc dalej labiryntem, dojdziecie do żywopłotu z wizerunkiem Zaroka, gdzie znajduje się Czwarta gwiazda. Rozwalcie go i gwiazdę po prawej.
Piąta gwiazda jest na samym początku poziomu, obok miejsca w które później włożycie Runę Chaosu.
Wróćcie teraz do Greena by usłyszeć kolejną zagadkę.
Druga zagadka: Musicie ukończyć minigierkę polegającą na przestawianiu uśmiechniętych kamieni w stronę klauna.
Idźcie do nowo odblokowanego obszaru w labiryncie, przy okazji przeczytajcie księgę. Najprostszym rozwiązaniem jest:
uderzenie każdej twarzy po jednym razie (by wystarczyło jedno uderzenie do obrócenia na uśmiechniętą twarz)
szybko uderzcie po jednym razie twarze w kolejności (od lewej strony) - 2,1,4,5,3
Idźcie do Jacka po kolejną zagadkę.
Trzecia zagadka: Bardziej jest to mini zręcznościowa sekcja. Musicie doprowadzić mysz do żywopłotowego słonia.
Aby tego dokonać, najpierw udajcie się do nowo otwartego obszaru, na prawo od wyjścia od Jacka i wybijcie wszystkich wrogów. Teraz idźcie w miejsce obok dzwona, naprzeciwko wejścia do klauna otworzyło się nowe przejście. Pokonajcie żywopłotową ośmiornicę (uwaga, zadaje ona dosyć spore obrażenia) najlepiej za pomocą broni dystansowej i zbierzcie Runę Chaosu. Idźcie z nią na początek poziomu i dzięki niej wypuśćcie mysz z klatki.
Teraz musicie ją poprowadzić do żywopłotowego słonia, unikając kotów. Nie da się ich niestety zabić, a gdy kot wystraszy mysz, to ucieknie ona z powrotem do klatki i trzeba będzie ją prowadzić od nowa. Wystraszony słoń otworzy przejście, ale najpierw idźcie do Greena po czwartą zagadkę.
Czwarta zagadka: Przesunięcie kamieni z pochodniami pod witraże.
Idźcie teraz do przejścia otwartego przez słonia i przy dzwonie zabijcie wzystkich mnichów. Powinniście móc teraz zebrać Kielich, który schowany jest za słoniem. Idźcie dalej tą ścieżką po drodze zasilając się fontanną zdrowia, następnie wskoczcie do dziury. Teraz przesuńcie trzy kamienie z pochodniami pod witraże, potem wejdźcie do środka i podskoczcie żeby wydostać się na powierzchnię i idźcie do Jacka.
Piąta zagadka: Znalezienie wyjścia z labiryntu (a zarazem ukończenie poziomu).
Idźcie w miejsce gdzie jest fontanna zdrowia (przejście za słoniem) i tym razem idźcie w prawo rozwalając pajaca z żywopłotu (on też zadaje dużo obrażeń więc parujcie tarczą). Dojdziecie do szachownicy i waszym zadaniem jest uderzanie pionków szachowych tak, aby stały na odpowiednich kolorach. Pionki poruszają się w kierunkach takich samych jak w szachach:
Zielony goniec chodzi tylko na ukos
Żółta wieża chodzi tylko po linii
Król (niebieski) i królowa (czerwona) chodzą w każdym kierunku
Po rozwiązaniu tej zagadki opuśćcie poziom.