Dyniowy wąż | Opis przejścia MediEvil MediEvil poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2019
Poniższa strona naszej solucji do gry Medievil zawiera opis przejścia poziomu Dyniowy wąż. Dan musi teraz stoczyć pojedynek z Dyniowym Królem, i przy okazji wykonać przysługę dla jednej z wiedźm.
Rzeczy do znalezienia
- Smoczy klejnot
- Srebrna tarcza
- Kielich (otrzymacie nową broń lub przedmiot w zależności od wybranego bohatera)
- 2 księgi
Opis przejścia poziomu
Na samym początku macie księgę do przeczytania, ona podpowie wam co musicie teraz zrobić. A musicie zniszczyć wszystkie worki nasienne, żeby zbudzić Dyniowego Króla. Worków jest 9 i pierwszy z nich jest obok przed chwilą przeczytanej księgi. Idźcie dalej, wybijcie dynie i zniszczcie kolejny worek. Zapamiętajcie dobrze to miejsce, widzicie teraz zapewne studnię z której wystają kolczaste korzenie. Po pokonaniu bossa korzenie znikną i będziecie mogli do tej studni wskoczyć żeby zebrać Kielich. Obok tej studni znajduje się również księga. Idźcie w lewo do kotła z zieloną mazią i z menu ekwipunku użyjcie Talizmanu Wiedźmy. Obejrzyjcie krótką cutscenkę i kierujcie się do następnego obszaru.
Oczyśćcie cały teren z pozostałych worków i dyń, ale NIE UDERZAJCIE w skrzynie z czaszkami, bo one dużo bardziej pomogą podczas walki z bossem. Po prawej stronie lokacji znajdziecie fontannę zdrowia i Srebrną Tarczę, które również pomogą w walce.
Drobna uwaga, ta walka została całkowicie zmodyfikowana i różni się od pierwowzoru z 1998 roku. Gdy przebudziliście już bossa, rozwalcie jego macki i gdy padnie ogłuszony, uruchomcie bronią dystansową skrzynie z czaszkami. One mocno zranią jegomościa. Sekwencje powtórzcie, a potem zwyczajnie strzelajcie w niego z kuszy lub atakujcie głowę Pałaszem póki nie zbijecie mu paska ze zdrowiem. Teraz uruchomi się krótka pokazówka, która pokaże że kilka worków nasiennych się zregenerowało, a boss w tym czasie ładuje sobie zdrowie. Szybko zniszczcie te worki i wracajcie na pole bitwy. Powtórzcie te czynności raz jeszcze i zakończcie rządy Dyniowego Króla. Jest to bardzo prosty boss i nie powinien sprawić żadnych problemów, za jego zabicie wpadnie trofeum "Dżem dyniowy".
Powinniście teraz móc zebrać Kielich, skierujcie się do wyżej wspominanej studni. Zbierzcie fanty, zróbcie zakupy u Gargulca jeśli musicie i kierujcie się na wprost. Idźcie teraz do Dyniowej Wiedźmy (użyjcie na kotle amuletu). Wiedźma wręczy wam Smoczy Klejnot, który będzie niezbędny w dalszej części gry. Możecie teraz opuścić poziom i udać się do Hali Herosów, bowiem w niej odblokujecie dostęp do drugiego piętra i będziecie mogli wybrać bohatera któremu dacie Kielich.