Misja 6: Część 3 | Medal of Honor Allied Assault poradnik Medal of Honor: Allied Assault
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
The Communication Blackout
1. Podłóż ładunki pod budynek dowodzenia radiowego, w północnym rogu miasta (6).
Zaczynasz w lasku, między skałami. Dokładnie przed Tobą spaceruje dwóch wojaków. Musisz sprzątnąć ich na tyle szybko, aby jeden z nich nie dobiegł do pobliskiej budki [#271] i nie wszczął alarmu. Przejdź przez bramę miasta i od razu biegnij w stronę skrzyżowania dróg! Zza rogu wyskoczy Niemiec, którego załatw pistoletem z tłumikiem.
Musisz wejść do pomieszczenia po prawej stronie [#272] . W środku jest oczywiście żołnierz, który jeśli tylko Cię usłyszy, włączy alarm. A do tego nie wolno dopuścić! Tam także znajdziesz napój leczniczy. Wyjdź na zewnątrz i udaj się na skrzyżowaniu w lewo (stojąc tyłem do bramy miasta).
Na ulicy zauważysz żołnierza, jednak będzie najlepiej, jeśli go po prostu zostawisz w spokoju i wejdziesz w drzwi po lewej [#273] . Z pokoju przejdź na korytarz, zabierz granaty ze schowka i ruszaj po schodach na górę. W pomieszczeniu po lewej jest włącznik alarmu. Drzwi na górze to wyjście na balkon - po załatwieniu strażników wybierz karabin snajperski i przygotuj się do akcji.
Wyjdź na balkon i załatw widocznego w oddali strażnika stojącego przy budce z alarmem [#274] . Musisz to zrobić tak szybko, aby ten nie dobiegło do przełącznika - inaczej zrobi się tutaj gorąco. Zastrzel teraz snajperów na wieżyczkach (jedna po lewej, jedna na wprost ulicy) i wracaj do budynku.
W pomieszczeniach znajdziesz mnóstwo napojów leczniczych. Weź, co trzeba i wracaj na dół. Wyjdź na ulicę i załatw spacerowicza, oczywiście, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś. Jest jeszcze jeden mały problem na końcu dróżki po lewej stronie od wyjście - okop z dwoma żołnierzami [#275] . Najlepiej załatw ich przy pomocy karabinu snajperskiego, po czym weź leżącą przy nich apteczkę.
Wróć do skrzyżowania. Stąd przejdź kawałek w lewo, ale nie podążaj aż do drugiego skrzyżowania, tylko skieruj się do wejścia do budynku z prawej (obok pomieszczenia, w którym wcześniej był Niemiec pilnujący alarmu) [#276] . Zejdź po schodkach na dół i w nowej okolicy załatw wszystkich strzelców. Możesz teraz iść już tylko jedyną możliwą drogą.
Kiedy dotrzesz do skrzyżowania, wychyl się trochę w lewą uliczkę i załatw snajpera stojącego na balkoniku [#277] . Teraz możesz bezpiecznie przejść w prawo. Omiń przejście pod kamiennymi bramkami i wejdź w drewniane drzwi budynku po Twojej lewej stronie. W środku, pomiędzy beczkami, jest stolik z napojem leczniczym oraz amunicją.
Wróć na drogę i tym razem wejdź w drzwi u jej schyłku [#278] . W środku spotkasz żołnierza, który może włączyć alarm. Wyeliminuj go natychmiast i wyjdź schodami na górę. Na końcu korytarza, w ostatnim pomieszczeniu, czeka oficer oraz włącznik alarmu. Teraz wróć na dół i przejdź do sąsiedniego pokoju, czyli w prawo. Następne drzwi zaprowadzą Cię na zewnątrz.
Zastrzel patrolującego okolicę żołnierza, po czym wejdź do budynku z prawej [#279] . W środku załatw oficera stojącego przy włączniku alarmu, po czym wejdź do sąsiedniego pokoju i zabierz leżący na komodzie napój leczniczy. Wróć na otwartą przestrzeń i kontynuuj wędrówkę.
Dojdziesz w końcu pod wielkie schody [#280] , za którymi usytuowano okop. Możesz się nadziać na snajpera oraz na operatora karabinu maszynowego, jak również liczyć na apteczkę w tym miejscu. Ale nie atakuj wspomnianych przeciwników od razu! Wyjdź spokojnie po schodach, spokojnie ich eliminuj (w pierwszej kolejności tego, który stoi na wprost miejsca, w którym się pojawisz) i kiedy upewnisz się, że nikt nie wywoła alarmu, wróć do okopu.
Masz teraz dwie drogi do wyboru: możesz na moście skręcić w lewo lub w prawo;). Idź tak, jak wskazuje kompas, czyli w lewo. Za dwoma zakrętami, za siatką, czeka Cię spotkanie z żołnierzami, których nie załatwiłeś wcześniej, będąc na balkonie. Prawdopodobnie dwóch będzie przy budynku z okrągłym dachem, a jeden przy budce strażniczej po prawej stronie [#281] .
Musisz podłożyć łącznie sześć ładunków. Dwa na tyłach budynków [#282] i cztery w ich wnętrzu [#283] . Bądź przygotowany na opór pilnujących urządzeń wojaków! Możesz w każdej chwili podleczyć rany napojami oraz apteczkami leżącymi na stołach, obok urządzeń komunikacyjnych. Kiedy podłożysz ostatni ładunek, rozpocznie się odliczanie. Musisz uciec przez otwartą bramę - czyli tą drogą, którą tu dotarłeś.
2. Ucieknij przez rezydencje Komendanta znajdującą się po południowej stronie miasta.
Przez cały czas, podobnie jak w poprzedniej misji, będziesz miał na karku całą masę przeciwników. Sam musisz sobie z nimi poradzić. Wróć na most, ale nigdzie nie skręcaj! Idź cały czas prosto, aż do pierwszego zakrętu. Tam wrzuć kilka granatów w okolicę budynku z prawej strony [#284] . To ostudzi zapał Niemców.
Ruszaj dalej wąskim korytarzem. Musisz dojść do schodów, a potem wejść do pomieszczenia i stąd wyskoczyć przez okno [#285] . Warto zabrać napój leczniczy leżący na stoliku. I trzecia część misji za Tobą. Ale to w żadnym wypadku jeszcze nie koniec.