Misja 1: Część 3 | Medal of Honor Allied Assault poradnik Medal of Honor: Allied Assault
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Sabotage at Motorpool
1. Uszkodź ciężarówki Opla (3).
2. Zaminuj czołgi (4).
3. Zaminuj skrzynie z amunicją.
4. Poszukaj wyjścia z kompleksu.
Zadania z góry ustalone, więc nie ma się nad czym długo zastanawiać. Uważaj na Niemca, który wyjedzie zza budynku po lewej [#27] . Zdejmij go i powoli ruszaj w kierunku, gdzie pojawił się ten pierwszy żołnierz. W oddali, za kratą, czai się jeszcze jeden człowiek - wyeliminuj go z daleka.
Przejdź następnie za ów budynek (czyli w lewo). Zajmij się spacerującymi po okolicy Niemcami, po czym wejdź do wnętrza pierwszej budowli (oczywiście, tej po lewej stronie, ta po prawej będzie w następnej kolejności). W środku zauważysz mechanika - zdejmij go szybko. Zabierz leżącą na stole apteczkę, po czym podejdź do pierwszej ciężarówki. Trzeba urwać czerwony kabel przy silniku [#28] . To uszkodzi ten pojazd.
W tym samym budynku znajduje się jeszcze druga ciężarówka. Ostatnia, trzecia jest ulokowana w drugim budynku [#29] - przejdź do niego. W środku możesz spodziewać się mechanika, a na zewnątrz co najmniej jednego żołnierza! Zajmij się ostatnią ciężarówką. Czas zaminować parę czołgów.
Wyjdź przez wielkie wrota na zewnątrz budynku. Znajdziesz się za kratą - tutaj spacerował człowiek widziany na początku misji. Skręć w lewo - zaraz jeden z czołgów wyjedzie z garażu. Nie przejmując się nim, obejdź ten pierwszy z kolei [#30] (po lewej stronie) i podłuż ładunek wybuchowy.
Wyjdź z garażu z pierwszym czołgiem i uważając na oświetlenie (jak Cię zobaczą, to nie pożyjesz długo) zdejmij żołnierza w wieżyczce [#31] Zajmij się teraz tym pojazdem, który wcześniej był w ruchu. Teraz sobie spokojnie stoi i czeka na zaminowanie. Może z niego wyjść uzbrojony mechanik, więc miej się na baczności! Do tego w okolicy czeka jeszcze jeden niemiecki wojak.
Pozostały jeszcze dwa czołgi. Wejdź przez otwarte wrota do kolejnego budynku. Zdejmij spacerującego w środku mechanika i podłóż bombę pod skrzynie z amunicją [#32] . Jeśli nadwerężyłeś zdrowie, możesz zabrać apteczkę leżącą nieopodal. Następnie wejdź przez otwarte przejście do małego pomieszczenia ze skrzyniami i dalej na otwartą przestrzeń.
Zaminuj trzeci czołg [#33] . Teraz sytuacja trochę się skomplikuje. W okolicy krąży kilku żołnierzy a dwie wieżyczki z karabinem maszynowym mogą narobić trochę szumu. Najlepiej ukrywając się w cieniu, zdejmij kolejnych żołnierzy - strzelaj w beczki, niektóre wybuchają, raniąc stojących przy nich ludzi.
Teraz zajmij się wieżyczkami. Pierwszą [#34] zauważysz zaraz po wychyleniu się z garażu (trzeci czołg). Rozwal reflektor i zaraz potem żołnierza przy karabinie maszynowym. Uważaj na pozostałych nieprzyjaciół w okolicy rozmontowanego czołgu. Druga wieżyczka jest zaraz za garażem (masz ją po lewej stronie). Ostrożnie wychyl się w chwili, kiedy przeciwnik skieruje reflektor w inną stronę - kilka strzałów (najlepiej jeden ale celny) i masz go z głowy.
Kiedy podłożysz ostatnią bombę pod rozmontowany czołg, rozpocznie się odliczanie do detonacji wszystkich ładunków. Udaj się, czym prędzej, w stronę budynku z czerwonymi drzwiami [#35] . Zaraz wybiegnie zza nich cała zgraja Niemców! Przygotuj granat i karabin maszynowy - bardzo się teraz przydadzą.
Najlepiej schowaj się w okolicy wieży strażniczej (tej pierwszej, po prawej stronie). Kiedy z budynku, w którym były skrzynie z amunicją wyskoczą żołnierze, otwórz do nich ogień. Z budynku z czerwonymi drzwiami wyskoczy kolejna grupa - nie powinieneś mieć z nimi jakichś problemów. Przez owe drzwi (już otwarte) wejdź do nowego pomieszczenia. Najpierw skręć w lewo, gdzie w niewielkim pomieszczeniu [#36] znajdziesz apteczkę.
Potem wybierz drugi korytarz. Za zakrętem spotkasz pierwszego przeciwnika, a w pomieszczeniu [#37] możesz spodziewać się jeszcze kilku uzbrojonych po zęby Niemców. Na stole znajdziesz jeszcze jedną apteczkę, ale zostaw ją sobie na czarną godzinę. Wyjdź z budynku na niewielki dziedziniec. Trzeba będzie załatwić kilku Niemców.
Uważaj szczególnie na żołnierza w wieżyczce. Najlepiej wyeliminuj go w pierwszej kolejności, nie wychodząc za drzwi. Obstawa dziedzińca to mniejszy problem. Uważając na strzelców, podejdź do agenta czekającego w jeepie [#38] przy bramie. To zakończy tę część misji.