Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Na miejscu Martin wpada od razu w szpony natarczywej dziennikarki Jenny Hate - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Na miejscu Martin wpada od razu w szpony natarczywej dziennikarki Jenny Hate. Szczęśliwie, policjant Malcolm wydostaje go z opresji. Mężczyzna wchodzi do willi denata i przeprowadza rozmowę z komisarzem Travisem. Dowiaduje się, że mimo nagromadzenia w posiadłości antyków i innych cennych przedmiotów nic nie zginęło. Po skończonej konwersacji na mapie pojawia się nowa lokacja - Muzeum "Donovan S.C." ("Donovan S.C." museum), o którym wspominał komisarz, a w ekwipunku możesz sprawdzić, jakie teraz zadanie postawił sobie nasz bohater.

2 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Odzywa się dzwonek komórki - to fachowiec w sprawie zalanej piwnicy upewnia się, czy ktoś będzie w domu, gdy pojawi się z ekipą - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Odzywa się dzwonek komórki - to fachowiec w sprawie zalanej piwnicy upewnia się, czy ktoś będzie w domu, gdy pojawi się z ekipą. Po lewej śledczy zdejmuje ślady z drzwi. Przeprowadziwszy z nim rozmowę, Martin dowiaduje się od sympatycznego alergika, że w laptopie profesora znaleziono tekst na temat dawnych cywilizacji Ameryki Środkowej. Mężczyzna wspomina też o gospodyni naukowca - Eleanor.

3 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Martin kieruje się teraz w stronę podwójnych drzwi z oszklonymi szybkami (w górę ekranu po prawej) - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Martin kieruje się teraz w stronę podwójnych drzwi z oszklonymi szybkami (w górę ekranu po prawej). Tak trafia do biblioteki, a wszedłszy głębiej, robi rozpoznanie terenu. Na prawo od fotela na blacie (Desk) pod kopertami (Envelopes), w dolnym lewym rogu znajduje nóż do papieru (Paper knife). Przygląda się też otwartej książce (Book) pokrytej starożytnymi hieroglifami i symbolami. Tu wdaje się również w rozmowę z policjantem, który nie chce go wpuścić do gabinetu obok, ponieważ śledczy szukają tam w tej chwili dowodów.

4 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Wyszedłszy więc z biblioteki, nasz bohater kieruje się na piętro (wystarczy kliknąć dwukrotnie na żółtą strzałkę) - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Wyszedłszy więc z biblioteki, nasz bohater kieruje się na piętro (wystarczy kliknąć dwukrotnie na żółtą strzałkę). Tutaj wchodzi w drzwi pośrodku (pomiędzy drugimi zabezpieczonymi taśmą a dużym ozdobnym oknem). To pokój gospodyni. Po prawej stoi wielki kufer (Chest), a za nim ukryty jest jakiś pakunek (Wrapped object), wyglądający na owinięty w papier obraz. Nalepka z adresem wskazuje, że to przesyłka do profesora. Na stoliku (po lewej) leży słownik (Dictionary) angielsko-hiszpański z interesującym zapiskiem.

5 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Przyjrzawszy się brzegowi zwisającego z łóżka koca (Blanket), Martin w przypływie natchnienia zagląda pod nie i znajduje tam pudełko, w którym wśród różnych osobistych drobiazgów Eleanor leży klucz (Key) - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Przyjrzawszy się brzegowi zwisającego z łóżka koca (Blanket), Martin w przypływie natchnienia zagląda pod nie i znajduje tam pudełko, w którym wśród różnych osobistych drobiazgów Eleanor leży klucz (Key).

6 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Nim próbuje otworzyć skrzynię, niestety, klucz się łamie - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Nim próbuje otworzyć skrzynię, niestety, klucz się łamie. Mężczyzna dokańcza więc dzieła przy pomocy noża do papieru, który również udaje mu się uszkodzić, ale oporny kufer staje otworem. Rozpakowany - pozwala się przesunąć i można zbadać tajemniczą przesyłkę. To rzeczywiście obraz (Painting). Po bliższych oględzinach ujawnia on napis po hiszpańsku, którego końcówka brzmi: "Purgatorio 10:10".

7 - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Opuściwszy pokój, nasz bohater wędruje w prawo i odbywa kolejny dialog, tym razem z pilnującym drzwi do sypialni pana domu policjantem - 1. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Opuściwszy pokój, nasz bohater wędruje w prawo i odbywa kolejny dialog, tym razem z pilnującym drzwi do sypialni pana domu policjantem. Mimo prób wciskania mu wszelkiego kitu, konkluzja jest jedna - Martin musi wrócić do siebie po dokumenty identyfikacyjne (ID), jeśli chce koniecznie dostać się do pomieszczenia, w którym dokonano zbrodni. Wychodząc z domostwa, mija drzwi pokoju, w którym Travis przesłuchuje gospodynię (po lewej). Naprzeciwko pracuje kolejny śledczy, ale ten nie jest specjalnie rozmowny. By Martin powrócił do siebie, wystarczy potraktować lupą mapę w inwentarzu i kliknąć na jego dom (My home).