Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Profesor Martin Mystere - detektyw współpracujący z nowojorską policją, szczególnie przy sprawach dotyczących niecodziennych, by nie rzec paranormalnych zjawisk - zaprasza Cię do udziału w sympatycznej, aczkolwiek jak najbardziej kryminalnej przygodzie. Spostrzegawcze oko, analityczny umysł, nos prawdziwego tropiciela i odrobina wiary w siły nadprzyrodzone są mile widziane.
Po dostępnych lokacjach poruszasz się, klikając LPM w miejsce, w którym pragniesz się znaleźć, pomiędzy lokacjami zaś - wybierając żółtą strzałkę (jeśli naciśniesz ją dwukrotnie, bohater przemieści się szybciej). Menu znajduje się pod klawiszem F1, zaś inwentarz - na pasku w dole ekranu. Dostajesz się tam poprzez widoczny nad nim znaczek "i". Przedmioty możesz: oglądać, dowiadując się czegoś o nich lub czytać przeróżne zapiski, kiedy kursor przybiera kształt błękitnej lupy; zabierać czy otwierać, gdy ma postać zielonej ręki lub łączyć ze sobą bądź używać na innych poza ekwipunkiem (w tym również na osobach), jeśli jest formie czerwonych trybików. Pomiędzy symbolem lupy a ręki poruszasz się przy pomocy PPM, a LPM zatwierdza wybór jednego z nich. Kursor trybików przywołujesz tylko w inwentarzu. Pojawia się, gdy klikniesz na okienko z przedmiotem PPM, a następnie będąc w opcji "ręka" - LPM. Kiedy ramki zmienią kolor na czerwony, możesz daną rzecz połączyć z inną w schowku lub potraktować nią obiekt czy osobę z zewnątrz. Oprócz wymienionych wariantów do dyspozycji masz jeszcze fioletowy kursor-dymek z wykrzyknikiem oznaczający możliwość rozmowy.
Bohater dysponuje mapą, która bardzo ułatwia mu pokonywanie przestrzeni, wystarczy wskazać żądany adres. Tylko za pierwszym razem musisz poradzić sobie z odpaleniem samochodu, potem będziesz już "podróżować" w sposób opisany powyżej.
W razie wątpliwości, co Martin w danym momencie powinien zrobić, warto zaglądać do jego notatek (błękitne kartki i ołówek) i czytać spostrzeżenia czy przemyślenia naszego detektywa oraz stawiane sobie cele.
Gotów powęszyć tu i owdzie, przepytać tego i owego, podsłuchać to i tamto? Postraszyć w charakterze ducha, wcielić się w seksowną żonę Martina a także w zapijaczonego trampa? Gotów? To powodzenia.
Autor Poradnika
Anna Nowopolska
Informacje o Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 38, ilustracje: 183 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry
- 2. Willa profesora | Akt 7 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray.
- 2. Świątynia Azteków | Akt 3 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray.
- 1. Plaza Da Nat | Akt 3 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray.
- 4. Dom Martina | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray.
- 3. Willa profesora | Akt 2 | Martin Mystere Operation Dorian Gray poradnik Martin Mystere: Operation Dorian Gray.