Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Profesor Martin Mystere - detektyw współpracujący z nowojorską policją, szczególnie przy sprawach dotyczących niecodziennych, by nie rzec paranormalnych zjawisk - zaprasza Cię do udziału w sympatycznej, aczkolwiek jak najbardziej kryminalnej przygodzie - Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Profesor Martin Mystere - detektyw współpracujący z nowojorską policją, szczególnie przy sprawach dotyczących niecodziennych, by nie rzec paranormalnych zjawisk - zaprasza Cię do udziału w sympatycznej, aczkolwiek jak najbardziej kryminalnej przygodzie. Spostrzegawcze oko, analityczny umysł, nos prawdziwego tropiciela i odrobina wiary w siły nadprzyrodzone są mile widziane.

Po dostępnych lokacjach poruszasz się, klikając LPM w miejsce, w którym pragniesz się znaleźć, pomiędzy lokacjami zaś - wybierając żółtą strzałkę (jeśli naciśniesz ją dwukrotnie, bohater przemieści się szybciej). Menu znajduje się pod klawiszem F1, zaś inwentarz - na pasku w dole ekranu. Dostajesz się tam poprzez widoczny nad nim znaczek "i". Przedmioty możesz: oglądać, dowiadując się czegoś o nich lub czytać przeróżne zapiski, kiedy kursor przybiera kształt błękitnej lupy; zabierać czy otwierać, gdy ma postać zielonej ręki lub łączyć ze sobą bądź używać na innych poza ekwipunkiem (w tym również na osobach), jeśli jest formie czerwonych trybików. Pomiędzy symbolem lupy a ręki poruszasz się przy pomocy PPM, a LPM zatwierdza wybór jednego z nich. Kursor trybików przywołujesz tylko w inwentarzu. Pojawia się, gdy klikniesz na okienko z przedmiotem PPM, a następnie będąc w opcji "ręka" - LPM. Kiedy ramki zmienią kolor na czerwony, możesz daną rzecz połączyć z inną w schowku lub potraktować nią obiekt czy osobę z zewnątrz. Oprócz wymienionych wariantów do dyspozycji masz jeszcze fioletowy kursor-dymek z wykrzyknikiem oznaczający możliwość rozmowy.

Bohater dysponuje mapą, która bardzo ułatwia mu pokonywanie przestrzeni, wystarczy wskazać żądany adres. Tylko za pierwszym razem musisz poradzić sobie z odpaleniem samochodu, potem będziesz już "podróżować" w sposób opisany powyżej.

W razie wątpliwości, co Martin w danym momencie powinien zrobić, warto zaglądać do jego notatek (błękitne kartki i ołówek) i czytać spostrzeżenia czy przemyślenia naszego detektywa oraz stawiane sobie cele.

Gotów powęszyć tu i owdzie, przepytać tego i owego, podsłuchać to i tamto? Postraszyć w charakterze ducha, wcielić się w seksowną żonę Martina a także w zapijaczonego trampa? Gotów? To powodzenia.

Autor Poradnika

Anna Nowopolska


Informacje o Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 38, ilustracje: 183 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Martin Mystere: Operation Dorian Gray - poradnik do gry