Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lust for Darkness - poradnik do gry

Lust for Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness Lust for Darknes - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2018

Niniejsza strona opisuje prolog w grze Lust for Darkness. Wcielisz się w nim w Amandę, a twoim zadaniem będzie opuszczenie więzienia.

Na pobliskim stoliku znajduje się szkatułka - Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness - Lust for Darkness - poradnik do gry

Na pobliskim stoliku znajduje się szkatułka. Weź ja do ręki, a następnie otwórz - najpierw musisz podnieść zamek, a potem otworzyć szkatułkę. W środku znajdziesz klucz - weź go. Na stoliku znajduje się również list. Możesz go przeczytać, aby dowiedzieć się więcej na temat fabuły gry.

Otwórz cele i kieruj się w prawo, aż ujrzysz postać widoczną na powyższym obrazku - Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness - Lust for Darkness - poradnik do gry

Otwórz cele i kieruj się w prawo, aż ujrzysz postać widoczną na powyższym obrazku. Jest ona nieszkodliwa i nie musisz się nią przejmować - po prostu skorzystaj z drzwi po prawej stronie.

Kieruj się możliwą drogą, aż trafisz do winiarni - Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness - Lust for Darkness - poradnik do gry

Kieruj się możliwą drogą, aż trafisz do winiarni. Tutaj skorzystaj z pobliskich schodów.

Idź schodami, aż dotrzesz do pokoju widocznego na powyższym obrazku - Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness - Lust for Darkness - poradnik do gry

Idź schodami, aż dotrzesz do pokoju widocznego na powyższym obrazku.

Możesz się rozejrzeć po pokoju i obejrzeć kilka interaktywnych przedmiotów, ale jeśli chcesz popchnąć fabułę do przodu, to weź do ręki figurkę przedstawioną na obrazku (jest ona na stoliku po lewej stronie łóżka) - Prolog, więzienie - solucja Lust for Darkness - Lust for Darkness - poradnik do gry

Możesz się rozejrzeć po pokoju i obejrzeć kilka interaktywnych przedmiotów, ale jeśli chcesz popchnąć fabułę do przodu, to weź do ręki figurkę przedstawioną na obrazku (jest ona na stoliku po lewej stronie łóżka). Po jej odłożeniu ujrzysz przerywnik filmowy, a prolog się zakończy.