Pokój z symbolem korony, solucja Lust for Darkness Lust for Darknes - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2018
Niniejsza strona opisuje piąty etap rozgrywki w Lust for Darkness. Ponownie trafiasz do posiadłości Yelvertonów, a twoim głównym celem jest dostanie się do pokoju z symbolem korony.
Rozgrywkę rozpoczynasz na piętrze posiadłości. Obok ciebie od razu będą drzwi - otwórz je i zejdź na dół. Omiń okultystkę i dostań się do pomieszczenia widocznego na powyższym obrazku. To tutaj znajduje się pokój z symbolem korony. Podejdź do drzwi.
Jak dostać się do pokoju z symbolem korony?
Teraz musisz znaleźć sposób na dostanie się do pokoju z symbolem korony. Obróć się od drzwi i skieruj do drzwi w jadalni. Wejdziesz do kuchni. Następnie skorzystaj z drzwi do schowka, które znajdują się po lewej części kuchni.
W schowku zostaniesz zamknięty przez jednego z okultystów - musisz znaleźć sposób na wydostanie się. Na szafce znajdziesz skrzynkę z zamkiem na kod. Weź ją do ręki - kod otwarcia to 413 (znajduje się on na tylnej części skrzyni). Wprowadź kod do zamka - w środku znajdziesz magnez. Weź go i podejdź do drzwi - dzięki magnezowi będziesz mógł je otworzyć.
Wróć do pomieszczenia, w którym znajduje się wejście do pokoju z symbolem korony. Okaże się, że drzwi do innego pokoju są otwarte. Wejdź do niego, a następnie skorzystaj z portalu.
Przeniesiesz się do innego wymiaru. Nie ma tutaj żadnego przeciwnika, więc możesz bez obaw kierować się korytarzem, aż dotrzesz do portalu wyjściowego. Skorzystaj z niego.
Portal doprowadzi cię do pokoju z symbolem korony. Na krzesełku dziecięcym odnajdziesz klucz do wyjścia, ale zanim opuścisz pomieszczenie, zainteresuj się zdjęciem dziecka. Na odwrocie fotografii znajduje się kartka z zapisanymi dźwiękami do pianina - zabierz ją ze sobą.
Zbadaj pianino
Wróć teraz na górę, tam gdzie rozpocząłeś rozgrywkę. Podejdź do pianina i je aktywuj. Teraz musisz zagrać melodię, którą masz na kartce. Naciśnij kolejno: F, D#, G#, C#, C, E, F2. Otworzy to tajemny pokój za tobą - wejdź do niego.
W środku zainteresuj się kartką przy aparaturze - po jej odłożeniu ujrzysz przerywnik filmowy i zakończysz kolejną część gry.