5 - Eath Healthy | Opis przejścia | Lucius poradnik Lucius
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Rozdział 5: Eath Healthy
W rozdziale 5 musisz zabić Agnes. Znajduje się ona na drugim piętrze we wschodnim skrzydle. Trasa jest zaznaczona na twojej mapie. Podejdź do Agnes aby otrzymać wpis w dzienniku. Dowiesz się, że Jovita codziennie przynosi jej jedzenie. Aby zabić służącą musisz dosypać do jedzenia trutkę na szczury.
Idź do Alastaira (patrz mapa parteru). Dowiesz się od niego, że Agnes poleciła mu pozbyć się wszystkich szczurów. Trutka na szczury znajduje się niedaleko. Jednak nie możesz jej teraz wziąć, ponieważ wszyscy się dowiedzą, że to był Lucius. Musisz wrócić tu w nocy. Wracaj do swojego pokoju.
Jeśli jeszcze nie znasz rozkładu posiadłości, to do pokoju Luciusa możesz najszybciej wrócić poprzez wewnętrzny dziedziniec. Wychodząc z pokoju z barem idź przez dziedziniec prosto, a wejdziesz do dobrze znanego salonu.
Obudzisz się w nocy. Teraz możesz iść po trutkę na szczury. Kieruj się do pokoju który wychodzi na schody. Po chwili dowiesz się, że mama Luciusa nie śpi. Musisz się przed nią schować. Jedyną możliwą kryjówką jest szafa, wejdź do niej i czekaj tam dopóki nie usłyszysz dźwięku otwieranych drzwi.
Ostrożnie zejdź na dół uważając na mamę Luciusa. Przejdź przez salon i wyjdź na wewnętrzny dziedziniec.
Po drugiej stronie znajduje się wejście do pokoju z barem. Uważaj na stojącego tam McGuffina, bo jeśli cię zauważy, to wyśle z powrotem do pokoju. Aby przejść pozostając niezauważonym musisz, używając telekinezy, rozwalić pobliską latarnie. W ciemności przekradnij się do pokoju.
Idź do miejsca w którym poprzednio siedział Alastair i zabierz trutkę na szczury.
Teraz pozostaje tylko dosypać trutkę do jedzenia. Zejdź na dół do kuchni. Koszyk znajduje się na ladzie na wprost drzwi. Wybierz z ekwipunku trutkę na szczury i wsyp ją do koszyka. Uważaj na to, żeby nikogo nie było w pomieszczeniu.
Tutorial 3
W tym tutorialu Lucyfer nauczy cię jak wnikać do umysłów innych ludzi.
Wybierz moc kontrolowania ludzi (Mind control - klawisz 3). Aby jej użyć naciśnij LPM na manekinie.
Teraz musisz zmusić manekina aby podniósł przedmiot. Użyj mocy kontrolowania umysłów na manekinie, a następnie kliknij LPM na przedmiocie.