12 - Shoot For Education | Opis przejścia | Lucius poradnik Lucius
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Rozdział 12: Shoot For Education

W rozdziale 12 przyjdzie ci zabić nauczyciela - Jamesa. Podążaj za strzałkami na swojej mapie, by dotrzeć do nauczyciela. Najpierw będziesz musiał wykonać trochę zadań.

Nauczyciel zada ci trzy pytania. Musisz wziąć odpowiednią kartkę z biurka i pokazać ją Jamesowi. Są to kolejno: kartka numer 3, 1, a na koniec 2.

Następnie nauczyciel będzie chciał, żebyś mu pokazał swoją książkę do biologii. Podnieś leżącą na ławce książkę i pokaż ją Jamesowi. Nauczyciel stwierdzi, że to nie jest książka do biologii, i sam zajmie się szukaniem odpowiedniej.

Idź do gabinetu ojca (mapa 2 piętra). Poprosi cię, żebyś mu przyniósł ważne dokumenty znajdujące się w pokoju rodziców. Podnieś leżące na stoliku kartki oraz kluczyk.

Kluczykiem otwórz szufladę znajdującą się pod telewizorem, i odczytaj widniejący na niej numer. Wracaj do ojca i przekaż mu dokumenty.

Kiedy ojciec odejdzie rozmawiać z Michaelem, zabierz się za otwieranie znajdującego się w jego gabinecie sejfu. Wprowadź kod odczytany z kartki (06-06-19-66) i zabierz leżące w sejfie pistolet.

Podejdź do biurka i zabierz z szafki naboje. Połącz w ekwipunku naboje z pistoletem i wracaj do klasy.

Połóż pistolet na biurku nauczyciela. Trzeba jeszcze zmusić Jamesa aby się zabił. Użyj na nim mocy kontroli umysłu, a następnie wskaż kursorem myszy pistolet.