Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lost Planet 2 - poradnik do gry

Lost Planet 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 Lost Planet 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Rozdział 4

Sektor 1

Sektor rozpoczynasz w korytarzu, gdzie już z miejsca startu w oddali widać chowających się przeciwników - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Sektor rozpoczynasz w korytarzu, gdzie już z miejsca startu w oddali widać chowających się przeciwników.

Biegnij przed siebie - po chwili powinien wyłonić się olbrzymi wrogi PW pod postacią pająka - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Biegnij przed siebie - po chwili powinien wyłonić się olbrzymi wrogi PW pod postacią pająka. Kilka granatów i ostrzał ze wszystkiego co znajdziesz w pomieszczeniu (niestety zbyt wiele tego nie będzie) i oponent powinien polec.

Gdy wszyscy wkroczą na windę, ta się uruchomi i ruszy w górę - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Gdy wszyscy wkroczą na windę, ta się uruchomi i ruszy w górę. Udaj się następnie po drabinie na górę, gdzie będziesz kontynuował dalszą wyprawę. Znajdziesz się w sporej jaskini z terminalem (którego nie zapomnij aktywować) po prawej oraz dwoma PW naprzeciwko Ciebie w garażu. W pomieszczeniu obok znajdziesz generator EN-T oraz broń.

Postaraj się dobiec jak najszybciej do mecha, gdyż ułatwi Ci on walkę z wrogiem - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Postaraj się dobiec jak najszybciej do mecha, gdyż ułatwi Ci on walkę z wrogiem. Szczególną uwagę zwróć na przeciwników na wieżyczkach.

Niestety nie będziesz w stanie zaatakować olbrzymiej łodzi podwodnej - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Niestety nie będziesz w stanie zaatakować olbrzymiej łodzi podwodnej. Nim udasz się pod wodę warto rozważyć zmianę PW na wielozałogowego mecha, który znajduje się tuż nieopodal platformy.

PW możesz bezpiecznie używać również pod wodą, co pozwoli Ci zdecydowanie łatwiej przebrnąć przez ten poziom - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

PW możesz bezpiecznie używać również pod wodą, co pozwoli Ci zdecydowanie łatwiej przebrnąć przez ten poziom. Tuż przed bramą w wodzie znajdziesz kolejny terminal.

Po jego aktywacji ogromne wrota otworzą się - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Po jego aktywacji ogromne wrota otworzą się. Będziesz musiał przejść łącznie trzy takie mniejsze lokacje podwodne ograniczone bramą, w których natrafisz na różne typy podwodnych Akridów. Warto wspomnieć o wiatrakach, które błyskawicznie "wydmuchają" Cię niemalże ponad wodę. Bardzo łatwo je spostrzec z uwagi na wydzielane bąbelki.

Przemieszczaj się od bramy do bramy eksterminując w każdej lokacji wszystkie Akridy - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Przemieszczaj się od bramy do bramy eksterminując w każdej lokacji wszystkie Akridy. Każdą bramę otworzysz przy pomocy terminala. Po otwarciu drugiej bramy (terminal numer 3) zauważysz dwa węgorzopodobne Akridy. Ich słabymi punkami są dobrze widoczne rdzenie na ich ciele. Na dnie znajdziesz również ogromny kontener, który możesz otworzyć przy pomocy energii termalnej. Wewnątrz znajdziesz bardzo dobrego mecha, potrafiącego się transformować w postać łodzi posiadającej nieskończoną ilość torped.

Ostatnim etapem jest walka z wrogimi PW - powinna sprawić Ci znacznie mniej kłopotów niż wcześniejsze węże, gdyż wymiana ognia będzie mniej chaotyczna - Rozdział 4 - Sektor 1 | Epizod 4 | Lost Planet 2 - Lost Planet 2 - poradnik do gry

Ostatnim etapem jest walka z wrogimi PW - powinna sprawić Ci znacznie mniej kłopotów niż wcześniejsze węże, gdyż wymiana ognia będzie mniej chaotyczna. Po zniszczeniu wszystkich trzech mechów aktywuj ostatni terminal - nastąpi zakończenie sektora.