Rozdział 1 - Sektor 3 | Epizod 1 | Lost Planet 2 Lost Planet 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Sektor 3
Przed misją obejrzysz odprawę - dowiesz się, że Twoim celem jest zniszczenie kopalni. Wpierw musisz aktywować pięć generatorów, aby uzyskać dostęp do jednostek kontrolujących dwa ogromne stemple. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wejścia, wewnątrz którego na powitanie znajdziesz wieżyczkę. Warto użyć granatów, aby się rozprawić z wieżyczkami, zwykły karabin wymaga wystrzelenia sporej liczby amunicji.
Idź cały czas korytarzem, po drodze niszcząc kolejne wieżyczki. Powinieneś dotrzeć do nieco większego pomieszczenia, gdzie będziesz mógł się schować przed działkiem, za którym to znajdziesz generator. Kiedy go aktywujesz, automatycznie zyskasz również wizję na mini-mapę.
W tym momencie warto się cofnąć - do samego początku, czyli wejścia z dżungli do korytarza. Gdy dotrzesz do samego początku skręć w lewo - znajdziesz tam drogą prowadzącą z drugiej strony. Warto tędy pójść wpierw w celu oczyszczenia lokacji z wieżyczek. Kieruj się prosto - natrafisz na dwie pojedyncze wieżyczki, jednakże Twoim głównym celem będą dwa działka, które są skierowane na zewnątrz. Uważaj, gdyż kiedy tylko podejdziesz odwrócą się w Twoją stronę.
Biegnij korytarzem dalej - powinieneś dotrzeć do generatora numer 2. Wędrując dalej na tym samym poziomie dotrzesz również do generatora numer 3.
Gdy oczyścisz mniej więcej korytarze dookoła stempli, nadszedł czas, by wskoczyć do centrum - znajdziesz tam generator, na platformie na dole. Uważaj, gdyż tuż przy nim znajduje się działo. Jeśli wdrapiesz się na samą górę po drabince, znajdziesz tam dwie skrzynie oraz terminal.
Ostatni generator znajduje się na najniższym poziomie w czymś w rodzaju jaskini. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z jego lokalizacją, jednakże strzeż się czyhających tam Piratów oraz wrogiego PW.
Rozpocznie się druga faza zadania - musisz aktywować, a następnie pilnować cztery jednostki kontrolne aby utrzymać pracę świdra przez 90 sekund. Zadanie jest dość trudne jeśli grasz w pojedynkę, gdyż komputerowy gracz nie będzie zbytni skory do współpracy jeśli przyjdzie potrzeba reaktywacji jednostek kontrolnych. Będziesz musiał więc samodzielnie biegać i mieć oko na wszystkie jednostki. Pojawi się również spora grupa Leśnych Piratów, którzy nie będą zbytnio zadowoleni z Twojego dzieła. Dwie jednostki znajdują się w jaskini, pozostałe dwie zaś tuż pod świdrem.
Postaraj się uważać szczególnie bądź w miarę szybko zlikwidować jednego wrogiego PW, który przebywa na dachu budynku na drugiej kondygnacji.
Gdy odliczanie dobiegnie końca, całość zacznie się sypać - aktywuje się również przerywnik filmowy z jedną sekwencją QTE, w której musisz wykazać się refleksem aby uskoczyć przed spadającym kawałkiem ściany.