Osiągnięcia - achievements | Bonusy Limbo Limbo poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Osiągnięcia - achievements
Wrong Way - rozdział 0
Na samym początku nowej gry, zaraz po tym jak chłopiec się obudzi, udajemy się w lewo i rozdeptujemy świecący obiekt [1].
Altitude is Attitude - rozdział 3
Po strąceniu nadgryzionej kłody, po której dostaniemy się na drugą stronę jeziorka, odwracamy się w lewo i skaczemy na ukrytą wśród liści drzew linę [1]. Po jej rozbujaniu będziemy mogli wskoczyć na grubą gałąź znajdującej się po lewej stronie. Odnajdziemy na niej świecący przedmiot [2], który rozdeptujemy.
It's Stuck rozdział 18
Pod koniec rozdziału 18 pozbywamy się pasożyta i udajemy się w lewo do pływającej rury. Przeciągamy ją pod drabiną i spychamy na koniec prawej krawędzi [1]. Musimy teraz wejść na rurę i skoczyć w lewo. Złapiemy w ten sposób za ukrytą linę [2] przyczepioną do rury, z której wypadnie świecące jajko. Zdobywanie świecącego obiektu możemy również rozpocząć po cofnięciu się z rozdziału 19.
Urban Exploration - rozdział 23
Na początku rozdziału udajemy się w prawo i wciągamy drewnianą skrzynię na windę [1]. Wyjeżdżamy tak do góry i spychamy skrzynię. Należy ją ustawić na lewej krawędzi i opuścić windę [2].
Następnie wysyłamy windę do góry i po skrzyni wyskakujemy na jej dach [1]. Zanim zostaniemy zmiażdżeni o sufit skaczemy w lewo na linę zaczepioną o rurę, z której wypadnie świecący obiekt [2]. Wystarczy teraz wskoczyć na dach windy i opuścić się w dół łapiąc po drodze spód windy. Po kilku krokach w lewo odnajdziemy i rozdeptamy świecące jajko.
Alone in the Dark - rozdział 24
Pod koniec rozdziału 24 zaraz po przeskoczeniu nad piłą tarczową mijamy drabinę i wbiegamy do ciemnego tunelu [1]. Maszerując cały czas w prawo przez kompletne ciemności natrafimy na ścianę (można się tego domyślić, gdyż świecące oczy chłopca przestaną się kołysać i ucichnie tupot jego stup), wskakujemy na nią i biegniemy dalej. Natrafimy w końcu na świecący obiekt [2], rozdeptujemy go i podziwimy rozświetloną polankę. Zbieranie tego jajka możemy rozpocząć wczytując rozdział 25, udając się w lewo i schodząc po drabinie.
Climbing the Cog - rozdział 26
Po wskoczeniu na platformę z przełącznikiem uruchamiającym olbrzymie koło zębate, nie przestawiamy dźwigni tylko przeskakujemy w prawo [1] po kole zębatym. Dojdziemy tak do najniżej położonego zęba [2], na którym znajdziemy świecący obiekt.
Backtracking - rozdział 29
Gdy pozbędziemy się pasożyta, znajdziemy się na taśmociągu, po którym transportowane są skrzynie [1].
Musimy spowolnić jedną ze skrzyń [1], tak by możliwe było złapanie się za krawędź prasy [2].
Gdy prasa zacznie się obniżać przebiegamy na jej lewą krawędź, a następnie przeskakujemy na drabinę tuż przed zmiażdżeniem [1]. Po wyjściu na szczyt drabiny udajemy się w prawo i odnajdujemy świecący przedmiot pod kołem zębatym [2].
Guided by Sparks - rozdział 31
Po tym jak świat przestanie się obracać staniemy w ciemnościach na półce koło skrzyni, przesuwamy ją pod prawą ścianę skrzącą się od napięcia [1]. Musimy wejść na skrzynie i wyskoczyć z niej na niewidoczną półkę znajdującą się po lewej stronie. Teraz skaczemy w prawo nad ściankę pod napięciem i stawiamy kilka kroków w ciemnościach. Natkniemy się na świecący obiekt [2], po którym przebiegamy.
Under Ground - rozdział 33
Koło budki oznaczonej strzałkami wschodzimy do mrocznego dołu spuszczając się po krawędzi [1] i wskakując na łańcuch zaczepiony o spód windy. Na dnie szybu odnajdziemy świecący obiekt, po którym należy przebiec [2].
Going Up - rozdział 37 - filmik
Skaczemy na strzałkę i zmieniamy grawitację, gdy przyleci do nas skrzynia przesuwamy ją w prawo i udajemy się nad strzałkę [1]. Spadając w dół ponownie zmieniamy grawitację i biegniemy w lewo [2].
Wpadniemy do niewielkiego pomieszczenia, w którym z lewej ściany wystaje uchwyt, chwytamy za niego i ciągniemy w prawo [1]. Z tak otwartej szuflady wypadnie świecący przedmiot, po którym przebiegamy. Uwaga, szufladę można otworzyć tylko raz, jeżeli nie wypadnie z niej jajko to musimy zginąć lub wczytać rozdział od początku.
Where Credit is Due
Osiągnięcie "Where Credit is Due" otrzymujemy po przejściu wszystkich rozdziałów.
No Point in Dying
Jeżeli uda nam się przejść grę od początku do końca bez wczytywania rozdziałów (za jednym posiedzenie), ginąc przy tym nie więcej niż pięć razy to otrzymamy osiągnięcie "No Point in Dying.
DING!
Jest to osiągniecie otrzymywane za pokonanie ukrytego rozdziału, o którym więcej w dalszej części poradnika.