Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? Like a Dragon Ishin poradnik, porady

Ta strona poradnika wyjaśnia jak odblokowywać Substories w grze Like a Dragon Ishin. Dowiecie się na jakich zasadach rozpoczyna się poboczne misje oraz czy Substories oznaczane są na mapie specjalnymi ikonami.

Ostatnia aktualizacja: 7 marca 2023

W grze Like a Dragon: Ishin dostępnych jest wiele opcjonalnych aktywności i jedną z nich są poboczne questy - Substories. Z tej strony poradnika dowiecie się jak rozpoczynać Substories i jak odnajdywać je na mapie, a także czy gra może wyświetlać na mapie ikony powiązane ze Substories.

Aktywowanie Substories

1 - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry
W grze Like a Dragon Ishin dostępne są aż 72 poboczne misje Substories, przy czym opcjonalne questy domyślnie nie są oznaczane ikonami na mapie - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

W grze Like a Dragon Ishin dostępne są aż 72 poboczne misje Substories, przy czym opcjonalne questy domyślnie nie są oznaczane ikonami na mapie. Musicie je początkowo sami odnajdywać.

Do rozpoczęcia Substory dochodzi przede wszystkim automatycznie po dotarciu do powiązanej z nią lokacji na mapie świata:

  1. może załączyć się jakaś scena powiązana z poboczną misją;
  2. może zaczepić Was jakaś postać i poprosić o pomoc.
Substories możecie też rozpoczynać zagadując do napotykanych postaci - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

Substories możecie też rozpoczynać zagadując do napotykanych postaci. Ciężko je rozpoznać od NPC-ów wypowiadających losowe kwestie dialogowe. Jeśli rozpoczęła się "zwykła" rozmowa, to pomijajcie dialogi żeby ją jak najszybciej zakończyć.

Polecamy przejść się uliczkami każdej nowo odkrywanej dzielnicy. Sprawdźcie też obie pory dnia, bo niektóre Substories rozpoczyna się nocną porą.

Miejsca rozpoczynania Substories opisaliśmy na osobnej stronie poradnika, w rozdziale Sekrety i aktywności.

Inviting Hat - przedmiot do odnajdywania nowych Substories

2 - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry
W dalszej części gry możecie zdobyć przedmiot pomocny w lokalizowaniu nieodkrytych pobocznych misji - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

W dalszej części gry możecie zdobyć przedmiot pomocny w lokalizowaniu nieodkrytych pobocznych misji. W zachodniej części dzielnicy Mibu możecie spotkać chłopca opowiadającego o zauważonym niedźwiedziu. Podsłuchanie tej rozmowy odblokuje Substory #63 - The Boy Who Cried Bear.

Link do Substory - Substory #63 - The Boy Who Cried Bear.

W ramach wspomnianej pobocznej misji musicie pokonać wielkiego niedźwiedzia - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

W ramach wspomnianej pobocznej misji musicie pokonać wielkiego niedźwiedzia. Nagroda za ukończony quest to Inviting Hat - element Gear będący nakryciem głowy (Headband). Po założeniu go gra zacznie oznaczać na mapie dostępne Substories, które będą miały ikonę wykrzyknika.

Dodatkowa uwaga - Pamiętajcie o tym, że niektóre Substories można rozpocząć wyłącznie o określonej porze dnia. Zakładajcie nakrycie głowy po zmianie pory dnia na wieczór i godziny nocne.

Znaczniki pobocznych questów na mapie

Niektóre Substories zalicza się w tej samej lokacji, w której zostały rozpoczęte, ale są też takie, w których trzeba odwiedzić inne lokacje - Like a Dragon Ishin: Jak rozpoczynać poboczne questy (Substories)? - Like a Dragon Ishin - poradnik do gry

Niektóre Substories zalicza się w tej samej lokacji, w której zostały rozpoczęte, ale są też takie, w których trzeba odwiedzić inne lokacje. Na mapie miasta mogą pojawiać się wtedy wykrzykniki (przykład na obrazku) - są one podpowiedzią na temat tego gdzie trzeba się udać. Wykrzykniki są wyświetlane tylko jeśli bohaterowi znany jest co najmniej przybliżony cel podróży.