Statek Republiki (2) | Czerwone i złote klocki poradnik LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Klocek 8 - Szybka budowa
Udaj się do pomieszczenia z wieżyczkami laserowymi [M1.7] i podejdź do pomarańczowej kulki po prawej stronie lokacji [1]. Uderz ją 5 razy, a pojawi się warty 500,000 punktów klocek [2].
Klocek 9 - Szybka budowa
Odblokowanie tego klocka będzie wymagało wielu różny bohaterów. Potrzebujesz postaci posługującej się ciemną stroną mocy (Dooku), łowcy nagród (Cada Bane), droida i kogoś od energii elektrycznej (Robonino i Magna Guard). Udaj się nimi po kolei do sektora więziennego [M1.5] i otwórz każdą z celi, używając odpowiedniego bohatera [1]. Żeby otworzyć pomieszczenie drugie od prawej [2], musisz dodatkowo wykonać jeden ze Szturmów Republiki. Możesz go włączyć przez konsolę w jednym z hangarów [M1.10].
Gdy skończysz, wybierz postać Dooku, wejdź do każdej celi i zniszcz szare panele wiszące na ścianach [1]. Za nimi znajdziesz małe pokrętła, których możesz użyć przy pomocy ciemnej strony mocy [2]. Jak wszystkie zostaną obrócone, otworzy się panel w ostatniej celi, a za nim znajdziesz kolejny czerwony klocek. Ten okaz wart jest 100,000 punktów.
Klocek 10 - Superśmigacze
Wybierz Jar Jar Binksa oraz postać z linką i ładunkami wybuchowymi (np. Waxer), a następnie udaj się do pomieszczeni z umieszonymi w zbiornikach bohaterami [M1.4]. Po wejściu do lokacji, wskocz Jar Jarem na zbiornik z lewej [1], a z niego na balkon nad wejściem [2].
Idąc cały czas w prawo, dojdziesz do kilku dużych skrzynek. Zniszcz je i zbuduj z gruzów pomarańczowy zaczep [1]. Zeskocz potem na dół, przełącz się na drugą postać, a następnie wjedź nią przy pomocy linki na górę [2]. Jeżeli będziesz miał problemy z przeskoczeniem barierki, wciskaj przy niej klawisz odpowiedzialny za linkę. Postać wzniesie się nieco wyżej i powinna dostać się na drugą stronę.
Biegnąc cały czas w lewo dojdziesz do srebrnej skrzyni [1]. Zniszcz ją granatami lub wyrzutnią rakiet, a odblokujesz warty 40,000,000 punktów klocek [2].
Klocek 11 - Wykrywacz minizestawów
Kierując postacią R2-D2 udaj się do pomieszczenia, w którym był klocek nr 10 [M1.4]. W lewym dolnym rogu tej lokacji znajdziesz konsolę, której możesz użyć [1]. Zrób to, a pojawi się następny czerwony skarb [2]. Ten egzemplarz kosztuje 750,000 punktów.
Klocek 12 - Super cios mieczem
Ostatni klocek na statku Republiki znajdziesz na chodniku niedaleko hangaru [M1.8]. Udaj się tam postacią z karabinem snajperskim (np. Aurrą Sing) [1], przytrzymaj przycisk ataku i strzel w trzy wiszące z sufitu zielone tarcze [2]. Cele co jakiś czas się chowają i musisz trochę poczekać, zanim znowu staną się aktywne. Gdy wszystkie zostaną zniszczone, kawałek dalej pojawi się warty 300,000 punktów klocek.