Generał Grievous (6) | Gra dowolna | LEGO Star Wars III The Clone Wars poradnik LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 4 - Kryjówka Grievousa
Prawdziwy Jedi: 125,000
Minizestawy
#1_1
| #1_2
|
Po rozpoczęciu etapu udaj się do oddziału klonów po lewej stronie #1_1. Zbierz ich ze sobą za pomocą klona z radiem i pobiegnij maksymalnie na południe. Po lewej stronie powinieneś zobaczyć złoty kamień #1_2. Karz go zniszczyć swym kompanem, a w jego miejsce pojawi się pierwszy minizestaw. Przeskocz nad przepaścią i zbierz go.
#2_1
| #2_2
|
Po tym jak twój prom zostaniesz zniszczony przez rakietę #2_1, użyj na nim ciemnej strony mocy i zbuduj ze szczątków konsolę #2_2.
#2_3
| #2_4
|
Użyj tego panelu postacią Robonino, a latająca niedaleko much zostanie zabita #2_3. W nagrodę otrzymasz kolejny minizestaw #2_4.
#3_1
| #3_2
|
Gdy wewnątrz budowli, przejdziesz przez drugą przepaść, dotrzesz do dużej komnaty z lampami #3_1. Udaj się na jej zachodni kraniec i jako R2_D2 przeleć do stojącej niedaleko konsoli #3_2.
#3_3
| #3_4
|
Musisz jej użyć postacią łowcy nagród. Po tym jak to zrobisz, pojawi się nowe przejście, które zaprowadzi cię do pokoju ze stołem bilardowym #3_3. Wejdź na niego i korzystając z mocy przesuń bile do odpowiadających im kolorem łuz. Jak ostatnia kula znajdzie się na swoim miejscu, pojawi się minizestaw #3_4. Żeby ułatwić sobie zadanie, pamiętaj o zapaleniu światła. Służy do tego dźwignia, zamocowana niedaleko drzwi.
#4_1
| #4_2
|
Kawałek dalej od komnaty z lampami znajduje się długi korytarz #4_1. Na jego początku umieszczono 3 konsole. Użyj ich. Jedna wymaga łowcy nagród, a dwie pozostałe dowolnego droida separatystów. Gdy skończysz, na podłodze powinno leżeć kilka nowych klocków #4_2.
#4_3
| #4_4
|
Zbuduj z nich niebieski pojazd i wjedź nim na pomarańczowy podest na południu #4_3. Zdobędziesz w ten sposób kolejny minizestaw #4_4.
#5_1
| #5_2
|
Tuż przed walką z wielką bestią, wylądujesz na mostku nad rzeką lawy. Użyj na lawie ciemnej strony mocy, a pojawi się mała platforma #5_1. Wskocz na nią i jak najszybciej wyciągnij kolejny taki przedmiot. Dalej na zachód będzie następny, dzięki któremu dostaniesz się do piątego zestawu #5_2. Cały czas pamiętaj, żeby się spieszyć, bo platformy po jakimś czasie znowu lądują w lawie.
#6_1
| #6_2
|
W komnacie, w której walczysz Gorem, idź na północny zachód. Znajdziesz tam konsolę, której możesz użyć postacią taką jak Robonino #6_1. Gdy to zrobisz, przeciwnik zacznie tańczyć #6_2, a ty będziesz mógł zebrać unoszący się w górze minizestaw.
#7_1
| #7_2
|
Nie przerywając wrogowi, udaj się na południe lokacji #7_1. Powinieneś tam zobaczyć 3 złote obiekty. Zniszcz je przy pomocy broni maszynowej #7_2.
#7_3
| #7_4
|
Następne takie przedmioty znajdziesz w ostatniej lokacji - lądowisku. Czwarty jest zaraz na prawo od wejścia #7_3, a piąty i szósty leżą po bokach szachownicy #7_4.
#7_5
| #7_6
|
Cztery ostatnie znajdziesz dookoła okrągłej platformy. Dwa po prawej #7_5 i dwa po lewej stronie #7_6. Gdy zniszczysz je wszystkie, pojawi się kolejny minizestaw.
#8_1
| #8_2
|
Następny zdobędziesz po trafieniu mieczem świetlnym w 10 znajdujących się na tym etapie lamp. Pierwsze dwie będą w korytarzu za drugą przepaścią z lawą #8_1. Kawałek dalej jest duża sala, gdzie w trybie fabularnym rozpocznie się krótka animacja. Znajdziesz tu 4 kolejne lampy #8_2.