Nowy Jork - Odnalezienie Vivian | Opis przejścia | Legendary poradnik Legendary
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Nowy Jork - Odnalezienie Vivian
Odejdź od walącego się muzeum, wejdź na drogę, która się zapadnie. Opuść "dziurę" i skieruj się do wejścia bloku znajdującego się po prawej stronie. Po drodze zabierz energię animusa. W pomieszczeniu jest dziennik obok zwłok i siekiera, którą oczyść sobie wyjście po lewej. Przejdź na drugą stronę ulicy, zobaczysz tam wąskie przejście pomiędzy samochodami, idź przed siebie. Na końcu ścieżki zobaczysz Gryfa, który rozszarpuje policjanta, jak z nim skończy nastąpi krótki przerywnik, w którym będziesz światkiem powstania Golema.
Przejdź przez zapadniętą drogę i skieruj się w prawo, idź przed siebie po drodze zabierz pistolet. Wejdziesz do bloku, podążaj prosto korytarzem, na jego końcu po lewej są schody, strzel z pistoletu w belkę żeby zrobić sobie przejście. Kieruj się schodami do góry, skręć w lewo a następnie przeskocz przez rozerwaną podłogę na drugą część pokoju.
Podejdź do zaworu (znajduje się na lewo od miejsca gdzie skoczyłeś), wciśnij [E] żeby odkręcić zawór i ugasić pożar w przejściu. Skręć w prawo, a potem zeskocz na niższy poziom kierując się ku drzwiom. Po krótkim przerywniku, zobaczysz, że masz zablokowaną drogę skrzyniami, aby pozbyć się przeszkody skorzystaj z mocy animusa naciskają dwukrotnie przycisk [F]. Zejdź schodami w dół, zabierz amunicje do pistoletu i wejdź przez drzwi do tunelu metra.
Po krótkim filmiku, przejdź przez wyłom w barierce i kieruj się do otwartego wagonu. Na jego końcu będzie wyjście i amunicja. Skręć w lewo i wejdź do wagonu obok, po prawej jest wyjście. Teraz skręć w prawo i koło ściany będziesz mógł wejść na stacje. Idź przed siebie do głównych krat, zobaczysz jak Draki palą ludzi i amunicję. Na lewo od głównych krat między dystrybutorami a budkami telefonicznymi jest dziennik. Na prawo, za budką telefoniczną jest alarm przeciwpożarowy, uruchom go. Kierując się dalej na prawo od alarmu dojdziesz do zaworu, którego odkręcając zalejesz dziurę Draków. Idąc dalej w tym kierunku dotrzesz do drzwi, które otworzysz za pomocą panelu.
Idź prosto zabierz amunicje i otwórz bramę. Nie ma wielkiego znaczenie czy pójdziesz w lewo czy w prawo, obie drogi prowadzą do tego samego celu. Znajdziesz się ponownie na stacji metra, przejdź na drugą stronę (uważaj żeby cię podziemna kolej nie przejechała ) a następnie schodami do szybu wentylacyjnego. Po wyjściu, po prawej stronie (koło krat) jest dziennik, a na wprost od miejsca gdzie wychodzą Draki jest włącznik systemu pożarowego, uruchom go żeby się ich pozbyć. Wejdź z powrotem do otworu wentylacyjnego znajdującego się na wprost wielkich rur. Teraz, aby pozbyć się Ognistych Draków podbiegnij i odkręć zawór z wodą, następnie wejdź do szybu wentylacyjnego, który jest na prawo do zaworu. Szybem dojdziesz do pomieszczenia gdzie znajdziesz amunicję i drabinę, którą wyjdziesz na wyższy poziom.
Znajdziesz się ponownie w tunelu metra, wejdź do otworu wentylacyjnego zaraz przy schodach. Teraz zeskocz i podbiegnij do zaworu i go odkręć. Wejdź i uruchom windę, wyjedziesz nią na powierzchnię. Jak się winda zatrzyma, na wprost będzie hydrant oddaj kilka strzałów w niego, aby schłodzić nieco rozgrzaną ziemie. Przejdź na drugą stronę ulicy, za hydrantem będzie wejście do bloku. Idź po schodach na samą górę, skręć w lewo i przejdź przez pokój. Zaczekaj sekundkę przed zawalonymi schodami, za chwilę na zewnątrz nastąpi wybuch, a przeszkoda się obsunie. Zabierz ze sobą koktajle Mołotowa i zejdź na dół. Jak wyjdziesz na ulice naprzeciwko ciebie będzie hydrant (koło słupa), rozwal go żeby zrobić deszczyk i pozbyć się Draków. Teraz będzie krótki filmik. Niestety zostało ci dosłane towarzystwo. Weź szybko jakiś karabin rozwal gości, następnie obejdź autobus i wejdź do budynku, przed którym czeka na ciebie policjant.
Oj nie wróci do domu ten policjant. Już wcześniej widziałeś tego stworka, to Księżycowy Wilkołak. Aby się go pozbyć musisz mu rozwalić głowę, wtedy "wypłynie" z niego energia animusa, jak tego nie zrobisz to po chwili wstanie i będzie cię dalej nękał. Jak już się uporasz z Wilkołakami przejdź na drugą stronę hali i rozwal beczki stojące na wadze. Dzięki temu obniżą się po drugiej stronie paczki i będziesz mógł wejść wyżej i otworzyć drzwi. Idź na samą górę, potem zeskocz. Strażnik cię poinformuje, że musisz poszukać przełącznika, który otwiera drzwi. Wejdź po drabinie na kontener po prawej i dalej na następny po kładce, teraz spuść paczkę strzelając w łańcuch podtrzymujący ją.
Upadek spowoduję otwarcie się drzwi kontenera, przejdź przez niego i wskocz na paczki, a następnie przepraw się przez następne dwie kładki i drabiną do góry. Dojdziesz do urządzenia, którym uruchomisz przemieszczanie się kontenerów. Po prawej stronie masz paczki wejdź na nie i wskocz na podjeżdżający kontener, a z niego na następny (jest na nim amunicja), a z tego na kolejny, który cię wywiezie na wyższy poziom hali. Zeskocz na kładkę, wejdź do pomieszczenia i uruchom czerwony guzik. Drzwi, które jeszcze nie dawno były zamknięte zostały otwarte, idź do nich tą samą drogą, jaką tu dotarłeś.
Skręć w prawo i idź prosto, dotrzesz do zamkniętych drzwi, po prawej stronie jest zasłonięty panel użyj energii animusa (wciśnij dwa razy przycisk [F]) do usunięcia przeszkody. Otwórz drzwi i skręć w lewo. Będziesz miał tutaj towarzystwo w postaci dwóch wilkołaków, rozwal je i podejdź do zamkniętych drzwi po drugiej stronie hali, kolejne dwa wilkołaki je wyważą. Pozbądź się ich i wyjdź na zewnątrz. Skręć w prawo schodząc do metra, zejdź na dół i sforsuj zabezpieczenie drzwi po prawej i idź prosto korytarzem aż dojdziesz do pomieszczenia z czerwonym guzikiem, którego wciśnięcie spowoduje otwarcie się krat, co zauważysz przez szybę.
Skieruj się teraz do tych krat i wejdź do wagonu, a następnie prosto na drugi jego koniec. Wyjdź z niego i złam zabezpieczenie drzwi znajdujących się na wprost wyjścia, idź schodami przed siebie, na końcu trasy drzwi otworzy ci płonący człowiek. Wejdź do tunelu metra, tam już czekają wrogie oddziały. Wejdź do wagonu, poczekaj aż Drake rozprawi się z jednostkami Black Order, a potem daj "nura" do zaworu z wodą znajdującego się na wprost od wyjścia z wagonu. Idź prosto w głąb tunelu, wejdź na schody znajdujące się po prawej, następnie kładką na drugą stronę, potem schodami do wyjścia.
Idź schodami na dół, nie kieruj się na prawo, bo tam nic nie ma, od razu rozwal wejście do szybu i wejdź do niego. Jak go opuścisz zabierz dwa koktajle, które są po lewej stronie, między dwoma turbinami jest dźwignia użyj jej. Teraz wróć szybem do pomieszczenia z wodą, a następnie idź schodami do wyjścia. Znajdź lukę w barierce i przejdź na drugą stronę do drzwi, a dwa następne "zhackuj". Dotarłeś do Vivian, tutaj będziesz musiał pozbyć się jednostek Black Order, za niedługo przyjdzie ci z pomocą oddział Rady 98.