Londyn- Kraken (1) | Opis przejścia | Legendary poradnik Legendary
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Londyn- Kraken
|
|
Po krótkiej rozmowie, skieruj się do przejścia zaraz po prawej, następnie w prawo za Nari. Potem udaj się drogą, na którą wyczołgał się gościu z samochodu, potem na lewo. Dotrzesz na cmentarzyk gdzie będziesz miał małe towarzystwo. Na wprost są schody, udasz się nimi do wielkich drzwi. Koło nich po lewej jest przejście, zabierz amunicje i wróć do wielkich drzwi. Teraz masz przed sobą nowego przeciwnika to, Blood Spiders. Nie ma większej filozofii w załatwianiu tego ustrojstwa ponad tą, że trzeba ładować do tego z byle jakiej broni.
|
|
Wejdź do tunelu, po lewej stronie będzie dziura w kracie, kucnij i zeskocz a następnie drabiną na dół. Idź cały czas przed siebie, pierw dotrzesz do krat, które otworzysz zaworem, a następnie do miejsca pokazanego na fotce prawej. Po twojej lewej stronie jest przejście, dojdziesz do pomieszczenia gdzie znajdziesz amunicje do shotguna za nim będzie przejście. Po uporaniu się z wilkołakiem na górę wyjdziesz drabiną, nad którą stoi żołnierz i idź za nim. Po stracie kompana kieruj się prosto korytarzem, dojdziesz do miejsca gdzie przywitają cię Blood Spiders, a po drugiej stronie "rzeczki" będzie przejście.
|
|
Idź za tunelem dojdziesz do miejsca gdzie wisi helikopter, aby się stąd wydostać, podejdź do ściany po lewej stronie a następnie zeskocz na niższy podest, za tobą jest przejście (przed chwilą stamtąd wybiegł wilkołak). Dojdziesz nim do drabiny, którą wydostaniesz się na wyższy poziom, a tą drogą do zerwanego kabla po napięciem, który uniemożliwia przejście. Wyłącz prąd dźwignią, która znajduje się w pomieszczeniu po lewej, potem podnieś kratę przekręcając kurek i wreszcie drabiną na powierzchnie.
|
|
Skręć w prawo i przez kontener na ulicę, tutaj będzie małe powitanie w postaci jednostek Black Order. Skieruj się do wejścia po lewej, (zaraz za nim, koło trupa będzie dziennik) następnie koło zatoru skręć w lewo a następnie dwa razy w prawo. Aby przejść na drugą stronę ugaś ogień odkręcając kurek, dojdziesz do drzwi, do których będziesz musiał złamać kod. Załatw dwóch gości następnie idź schodami po lewej na górę, a potem schodami po prawej na dach. Teraz przejdź metalowym mostkiem na drugą stronę, potem kładką do innego budynku, a z niego zeskocz na inny. Idź do drzwi, za nimi dzięki dziurze w stropie zeskocz niżej i schodami dojdziesz do drzwi, które musisz sobie otworzyć.
|
|
Znajdziesz się na ulicy i razem ze swoimi kompanami czekając na śmigłowce, będziesz musiał odeprzeć atak wilkołaków. Po krótkim przerywniku wyjdź na ulicę dojdziesz do pola siłowego, musisz go wyłączyć. W tym celu wejdź do budynku po lewej stronie i schodami na wyższe piętro, zeskocz na pakę auta i dezaktywuj pole siłowe. Idź ulicą, razem z kompanią dotrzesz do kolejnego pola siłowego, za którym jest przejście i wilkołak, koło niego po prawej stoją dwie paczki, a na nich jest dziennik.
|
|
Zeskocz do kanałów, rozwal deski i skręć w prawo, następnie podejdź i użyj dźwigni a podciągnie się krata. Skręć w prawo a następnie rozwal łańcuch blokujący drabinę i deski nad nią. Dzięki drabinie znajdziesz się na powierzchni, jedyną drogą dojdziesz do pola siłowego, które wyłącz. Dojdziesz do placyku gdzie będzie Minotaur. Aby go szybko załatwić strzelaj z shotguna w plecy, aby go przewrócić użyj na nim energii animusa wciskając dwukrotnie przycisk [F], jak wyrzuci swoją "broń" i zacznie za tobą biegać jak wściekły byk za czerwienią to pozostało ci jeszcze kilka trafień.
|
|
Po prawej stronie (od wejścia na plac) jest krata zaryglowana łańcuchem, pozbądź się go. Znajdziesz się w drugiej części placu, idź na lewo dojdziesz do wodospadu, na kamieniu leży dziennik weź go a następnie skieruj się na lewo. Idź cały czas przed siebie, potem schodami za drewniane drzwi i dalej zgodnie ze strzałką do kanałów. Otwórz sobie drzwi a w następnym przejściu utoruj sobie drogę rozwalając zalegające w nim deski.