Krok 3 - Podkład | Opis przejścia Layers of Fear poradnik Layers of Fear
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Krok 3 - Podkład
Zanim wyjdziesz z pokoju, dobrze rozejrzyj się po nim - na komodzie znajdziesz buteleczkę, która uruchomi echo z przeszłości.
Po wyjściu z pomieszczenia kieruj się w lewo - tam, w pobliżu doniczek z kwiatami, znajdziesz kolejny rysunek gryzoni.
Wejdź przez drzwi po prawej i podejdź do pianina - to samo zacznie przesuwać się do przodu. Kiedy uderzy w ścianę, obróć się i wyjdź przez drzwi. Otwórz drugą szafę i w pierwszej marynarce wiszącej po lewej stronie znajdziesz rysunek gryzonia.
Potem przejdź do kolejnego, całkowicie pustego pomieszczenia. Za drzwiami znajduje się blokada, ale po obrocie wokół własnej osi znika i pojawia się ciemna ścieżka.
Zanim jednak tam wejdziesz, ponownie dokonaj obrotu za siebie - otwórz drzwi i z wiszącej lalki dziecka ściągnij klucz
Idź ścieżką do końca - dojdziesz w okolice kraty - obróć się i widzisz pokój. Podejdź do skrzynki i skorzystaj z klucza, a następnie ją otwórz. Wewnątrz znajdziesz pamiątkę rodzinną.
Wyjdź przez framugę po wysadzonych drzwiach i wejdź do kolejnego, mocno przeszklonego pomieszczenia. Przejdź przez nie.
Po chwili dotrzesz do znakomicie znanego Ci pokoju - idź tym razem prosto i wejdź do pokoju ze sztalugą. Nie będzie to jednak koniec rozdziału, a sposobność do znalezienia kolejnego echa z przeszłości - pod obrazem znajdziesz okulary.
Wyjdź z pokoju i skieruj się w prawo. Jesteś na korytarzu na piętrze budynku. Skieruj się schodami po lewej w dół. Po zejściu na dół przesuń drabinę stojącą przy regale w lewo.
Następnie wyjdź na drabinę i zabierz kluczyk z podświetlonej półki. Wyjdź z powrotem na górę po schodach.
Otwórz drzwi za pomocą kluczyka - na stole leży kolejna pamiątka rodzinna.
Zejdź na dół po schodach i wyjdź przez drzwi - idź korytarzem do momentu, aż zobaczysz roztrzaskany acz dzwoniący telefon. Gdy do niego podejdziesz, nagle zacznie się jednak materializować i ucieknie w górę.
Idź korytarzem do momentu, aż na małym meblu zobaczysz stojący, dzwoniący telefon. W tym momencie obróć się i idź w przeciwnym kierunku. Znów dojdziesz do telefonu, ale tym razem on znów spadnie na ziemię. Ponownie zmień kierunek kroku aż dojdziesz do roztrzaskanego telefonu. Podnieś go - uruchomi on kolejne echo z przeszłości.
Idź dalej wzdłuż korytarza - otwórz drzwi na jego końcu po prawej stronie, a następnie kolejne. Po ujrzeniu zjawy i zgaszeniu światła ponownie otwórz drzwi. Wejdź do środka i zapal światło za pomocą włącznika - znajdziesz go obok drzwi.
Na stole, pod wbitym widelcem, znajdziesz kolejny rysunek gryzonia.'
Przejdź przez drzwi i długi korytarz. Wejdź przez kolejne drzwi i skorzystaj z windy. Przejdź przez pomieszczenie z rozbitymi butelkami. Przejdź przez drzwi po prawej do kolejnego pomieszczenia. Przejdź przez kolejne drzwi. Następnie wejdź w pierwsze drzwi po lewej, do łazienki.
Popatrz przez chwilę na wannę - po chwili wynurzy się z niej lalka dziecka. Na jej piersi znajdziesz rysunek gryzonia.
Zdejmij paletę zagradzającą drogę i przejdź przez kolejne drzwi. Omiń pierwsze drzwi po prawej - dojdź do drugich i odsuń zasuwkę, a następnie weź ze sobą klucz zlokalizowany w rogu pokoju.
Zanim z niego skorzystasz, dojdź do końca korytarza i otwórz ostatnie drzwi po prawej - zaświeć lampę i wejdź do środka. Tam, w szufladce w komódce, znajdziesz kolejny rysunek gryzonia.
Wyjdź przez ostatnie drzwi w korytarzu. Znajdziesz się w pokoju z czterema drzwiami, ale jedyne dające nam cokolwiek są drzwi, którymi weszliśmy do pomieszczenia. Idź do końca korytarza ze świecami i wejdź do pomieszczenia. Tam udaj się nie w stronę pianina, ale w prawo, za meble. Zaświeć świecznik i Twoim oczom ukaże się kolejny rysunek gryzonia.
Teraz zagraj na pianinie - instrument będzie grał przez chwilę sam, Ty zaś chodź po pokoju do momentu, w którym wszystkie meble runą na ziemię. Podnieś kość, będącą jedynym świecącym się punktem w pomieszczeniu i wyjdź z niego.
Wchodzisz do pokoju z obrazem - kliknij na niego. Krok trzeci ukończony.