Temple Church cz.2 | Kod Da Vinci poradnik Kod Da Vinci
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
8. Teraz kierujesz Langdonem. Poczekaj aż strażnik przestanie cię obserwować. Odsuń krzesło od stolika na środku i weź kółko zębate (Metal Gear). Za pudełkiem na stoliku w rogu pokoju znajdziesz kawałek kartonu (Piece of Cardboard). Obok beczek po prawej stronie przesuń kolejne pudełko i weź pręt (Metal Rod).
![]() | ![]() |
9. Użyj kartonu na szparze pod drzwiami wejściowymi (Gap Under Door) i pręta na dziurce od klucza (Keyhole). Stary, przygodówkowy trick. Użyj klucza (Basement Key) i wyjdź z celi. Zakradnij się do strażnika i ogłusz go.
10. Wejdź do pokoju, który jest naprzeciwko twojej niedawnej celi. W środku znajdziesz Da Vinci's Paddleboat. Wyjdź z piwnicy drzwiami na prawo od telewizora.

11. Skręć w prawo, w stronę głównego ołtarza. Jest tam jeden strażnik, pozbądź się go. Na prawo od ołtarza jest szafa, weź z niej bandaż i kolejne koło zębate (Metal Gear). W przeciwległym narożniku pomieszczenia jest druga szafa, a w niej następny trybik.
![]() | ![]() |
12. Do tego czasu dwaj strażnicy na tyle kościoła zapewne skończyli już rozmawiać, możesz się ich więc po kolei pozbyć. Przy zdobionej szafie w tylnej części kościoła znajdziesz ostatnie już koło zębate. Wróć do piwnicy i znajdź mechanizm (Gearbox) na ścianie (przejście na lewo od telewizora).
![]() | ![]() |
13. Musisz tak ułożyć trybiki, by mechanizm zadziałał. Gdy ułożysz trybiki, użyj dźwigni po prawej, a znów przejmiesz kontrolę nad Sophie.
