Normandy Mansjon cz.2 | Kod Da Vinci poradnik Kod Da Vinci
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
10. Zejdź po schodach na dół. Czeka cię tu walka z kolejnym mnichem. Podejdź do biurka i przyglądnij się Da Vinci's Tank, a wytoczy się spod niego kolejna figurka - Mars Statue. Wyjdź przez drzwi i wróć do pomieszczenia, w którym znalazłeś się od razu po wejściu do posiadłości.
11. Wyjdź na górę po schodach. Na półpiętrze, przyglądnij się obrazowi po lewej - na ramie leży Jupiter Sphere. Wyjdź na samą górę i użyj drzwi.
12. W tym pokoju zrobisz wreszcie użytek z gromadzonych do tej pory figurek. Użyj ich wszystkich na stoliku z narysowanym pentagramem. Rozmieszczenie figurek pokazuje screen. Obróć je wszystkie w stronę środka stołu, a centralną przekręć tak, by wskazywała "w dół".
13. Jesteś w ogrodzie. Generalnie musisz tu powtórzyć część zabawy z figurkami - obrócić 5 posągów bogów, tak by zwrócone były one w stronę centralnej figury Venus. Przeszkadzać ci w tym będzie trójka policjantów (na szczęście rozdzielonych), których możesz się pozbyć w walce, z ukrycia, bądź całkiem zignorować. Obracanie posągów jest o tyle łatwe, że gra automatycznie daje ci znać kiedy dana figura zwrócona jest w odpowiednią stronę. Gdy ustawisz już wszystkie, pod figurą Venus otworzy się przejście do tajnego sanktuarium.
14. Podejdź do egipskiego posągu po prawej od miejsca w którym zaczynasz i weź pochodnię. Odpal ją od jednego z płonących ognisk. Musisz teraz zapalać ogień w pięciu czarach w określonej kolejności. Na poniższym screenie czary oznaczono cyframi od A do E. Aby rozwiązać zagadkę, musisz je podpalić w kolejności: A, B, E, B, C, B, D. Dzięki temu zdobędziesz antyczny klucz oraz ukończysz poziom.