Library | Alexandria, cz. 1 | Kleopatra Droga do tronu poradnik Kleopatra: Droga do tronu
Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2022
Library
Po wejściu do biblioteki odwróć się i podnieś leżący na ziemi hak [Grappling hook] . Odwróć się ponownie i skieruj w lewo (#1) gdzie znajdziesz pręt [Digging bar] . Następnie udaj się w róg pomieszczenia, gdzie obok krokodyla znajdziesz linę [Rope] (#2). Podejdź do kolumny, zauważysz, że na jej dolnej części zeszła farba oraz znajdują się rzymskie cyfry.
Po przeciwnej stronie biblioteki siedzi niewolnik - porozmawiaj z nim o wszystkim. Przejdź do magazynu (#1). W środku, po prawej na półce, znajdziesz zwój [Inventory of ingredients] oraz 16 miseczek na dolnej półce [Pile of 4 bowls] . Na papirusie znajdziesz spis ostatnio dostępnych składników z magazynu. Nabierz do miseczek wszystkie składniki, zarówno te, które pozostały na półkach, jak i te rozsypane po ziemi.
Przychylność Bogów:
Nie powinieneś mieć problemu z zebraniem wszystkich 16-tu substancji.
Przekleństwo Bogów:
Powinieneś zebrać 15 i jedna miska powinna ci zostać.
Przejdź dalej. Wejdź do laboratorium (#2). Po prawej znajdziesz pustą karafkę [Empty decanter] , zaś po lewej kilka papirusów: [The Diomedes reactions] , [The Prusias properties] , [The Zoilos reactions] . Włóż jedną miseczkę do stojaka - reszta doda się automatycznie.
Zagadka 1:
Twoim zadaniem jest sporządzenie substancji, dzięki której będziesz mógł zetrzeć farbę z kolumn. Przydatne będą dokument, które w ostatnim czasie zebrałeś: [Note written by Aristion] , [The Diomedes reactions] , [The Prusias properties] , [The Zoilos reactions] . Kiedy uda ci się wymieszać odpowiednie składniki, Thomas wypowie kwestię, w której zostaniesz poinformowany, że mieszanka jest gotowa do użycia. Napełnij karafkę mieszanką.
Aby przystąpić do mieszania substancji musisz napełnić dużą miskę wodą - użyj do tego zbiornika po prawej. Urna po lewej służy do wylewania mieszanin.
Zagadka 2:
Wróć do biblioteki i podejdź do kolumn. Użyj na pierwszej karafki - farba zejdzie (#1). Operację powtórz z pozostałymi trzema kolumnami. Nadszedł czas na drugą część wskazówki z papirusu znalezionego w naszyjniku. Wystarczającą podpowiedzią powinien być fakt, że związek z drugą wskazówką mają kolumny oraz cyfry na nich namalowane.
Kiedy wykonasz wszystko jak trzeba otworzy się sekretne pomieszczenie (#2), z którego zabierz tablice leżące na krześle.
Zostaniesz nakryty przez strażnika. Po krótkiej cut-scence pojawisz się przy niewolniku - wypytaj go o wszystko co wie. Odwróć się i udaj do wyjścia - niestety, na twej drodze stoi krokodyl i ani myśli odejść (#1). Zabierz z koszyka (#2) papirus [Formula for the Morpheus draft] dzięki której sporządzisz miksturę, która uśpi krokodyla i pozwoli ci wydostać się z biblioteki. Nie zapomnij również o filetach rybnych [Fillets of dried fish] .
Zagadka 3:
Udaj się do laboratorium i sporządź odpowiednią miksturę, by uśpić krokodyla i wydostać się z biblioteki. Przydatne będą filety rybne [Fillets of dried fish] oraz papirusy: [The Diomedes reactions] , [The Prusias properties] , [The Zoilos reactions] , [Formula for the Morpheus draft] .
Kiedy skończysz zabawę z krokodylem wyświetli się krótki filmik, po którym przejdziesz do kolejnej lokacji.