Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kleopatra: Droga do tronu - poradnik do gry

Kleopatra: Droga do tronu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alexandria - Library 2 | Rozwiązania | Kleopatra Droga do tronu poradnik Kleopatra: Droga do tronu

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Alexandria - Library 2

Zagadka z wykorzystaniem drugiej części wskazówki z papirusu [Note written by Aristion] . Przyjrzyj się zdaniu:

"(...) The second clue seems to be of Euclidean inspiration: "The first four prime numbers will open the door.""

Co w tłumaczeniu na polski daje nam: Cztery pierwsze liczby pierwsze otworzą drzwi. Konkretnie chodzi o liczby: 2, 3, 5, 7.

Na kolumnach masz wypisane po kilka cyfr w systemie rzymskim. Połącz hak z liną.

[Grappling hook] + [Rope] = [Rope and grappling hook]

Włóż drąg [Digging bar] do otworu w pierwszej kolumnie (#1), a następnie udaj się do krokodyla leżącego na środku biblioteki. Przywiąż do jego obręczy linę z hakiem. Drugi koniec przywiąż do prawej strony drąga (#2). Ponownie podejdź do krokodyla. Niestety, aby go ruszyć potrzebujesz laski strażnika, bo tylko jej słuchają krokodyle. Wyjdź z biblioteki i zabierz laskę [Sobek's staff] po czym wróć do krokodyla. Za pomocą laski wydaj mu rozkaz - krokodyl obróci kolumnę. Strzałka będzie wskazywała cyfrę 2.

1 - Alexandria - Library 2 | Rozwiązania | Kleopatra Droga do tronu - Kleopatra: Droga do tronu - poradnik do gry
Powróć do kolumn, odczep linę z hakiem i wyciąg drąg - Alexandria - Library 2 | Rozwiązania | Kleopatra Droga do tronu - Kleopatra: Droga do tronu - poradnik do gry

Powróć do kolumn, odczep linę z hakiem i wyciąg drąg. Włóż go w drugą kolumnę i przyczep linę - pamiętaj, że lina musi znajdować się za każdym razem po prawej stronie. Podejdź do krokodyla i znowu wydaj mu rozkaz. W efekcie druga kolumna będzie wskazywała cyfrę 3. Powtórz operację dla trzeciej i czwartej kolumny, przy czym przy tych dwóch ostatnich wydaj krokodylowi trzy rozkazy. Dzięki temu na trzeciej kolumnie ujrzysz cyfrę 5, natomiast na czwartej - 7. Sekretne pomieszczenie zostanie otwarte.