Wichrowe wzgórze (3) | Solucja Kao Tajemnica Wulkanu poradnik Kao: Tajemnica Wulkanu
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
![]() | ![]() |
Na rzeczywistym szczycie, znajdziesz artefakt wiatru. Na szczęście nie zostaniesz zmuszony do skakania po każdym kolejnym szczeblu chmurek, które prawdę mówiąc mają tendencję do kurczenia. Zlokalizuj jeden z licznych wyziewów i posługując się którymkolwiek obłokiem, wskocz w jego środek. Wywindowany zostaniesz do poziomu, który przedstawia ilustracja (36 ). Teraz musisz odpowiednio zsynchronizować ruch chmurek, bowiem lecąc w kierunku wybranej, trzeba będzie natychmiast tak podskoczyć aby znaleźć się na wyżej położonej. Po zagarnięciu przez kangurka artefaktu, wróć do jaskini i przejdź przez otworzoną bramę. Czeka Cię jeszcze długa droga do wioski. Wkrótce dotrzesz do długiej rzeki, która zweryfikuje lotnicze umiejętności naszego podopiecznego oraz zapewni posiadanie 218 (468 ) duszków. Exodus rozpocznij wlatując w następny strumień powietrza, po czym przedostań się na wystrzeliwującą z wody kładkę (37 ). W podobny sposób podążaj cały czas naprzód.
![]() | ![]() |
W owocnym przesuwaniu się w kierunku wyjścia, na przeszkodzie z biegiem czasu staną wywijające się na różne strony łodygi drzew (38 ). Uważaj, aby przypadkiem o nie nie zaczepić, kangurek zostanie wówczas strącony do wody, co naturalnie rozpocznie wyprawę od początku. W ostateczności, dolecisz do skrawka ziemi, na którym czeka już namiot do zapisania gry (39 ). Liczba duszków? Już 275 (525 ).
![]() | ![]() |
Ostatni podniebny etap, to istna ścieżka zdrowia. Doświadczysz tu różnego rodzaju przeszkód jak kotły wylewające magmę, powietrzne bomby, czy też wspomniane już wcześniej łodygi. Na szczególną uwagę zasługuje jednak mechanizm z wielkimi, metalowymi ramionami (40 ). Tuż przed nim znajduje się prąd powietrzny i co może dziwić, to właśnie on jest największym problemem. Znajdując się na jego szczycie, nie możesz lecieć bez opamiętania na wprost, zahaczysz bowiem o górną część urządzenia, a to skończy się przecież tragicznie. Jeżeli już zdecydujesz się na lot z najwyższego pułapu wyziewu, pozwól trochę opaść kangurkowi, aby jego spadochron uniknął kontaktu ze śmiercionośną maszynerią. Szybując dalej wzdłuż rzeki (41 ), wylądujesz w końcu na docelowej ziemi.
![]() | ![]() |
Rozstrzygającą batalię, przeprowadzisz przede wszystkim z dwoma skalnymi wulkanami (42 ). Na tym lądzie odnajdziesz także ostatnie wymagane duszki. Ścieżka przez most doprowadzi kangurka na znane tereny (43 ), skąd jest już o rzut beretem do wioski pelikanów i kapłana, na którego ręce złożysz artefakt wiatru.