Wichrowe wzgórze (3) | Solucja Kao Tajemnica Wulkanu poradnik Kao: Tajemnica Wulkanu
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Na rzeczywistym szczycie, znajdziesz artefakt wiatru. Na szczęście nie zostaniesz zmuszony do skakania po każdym kolejnym szczeblu chmurek, które prawdę mówiąc mają tendencję do kurczenia. Zlokalizuj jeden z licznych wyziewów i posługując się którymkolwiek obłokiem, wskocz w jego środek. Wywindowany zostaniesz do poziomu, który przedstawia ilustracja (36 ). Teraz musisz odpowiednio zsynchronizować ruch chmurek, bowiem lecąc w kierunku wybranej, trzeba będzie natychmiast tak podskoczyć aby znaleźć się na wyżej położonej. Po zagarnięciu przez kangurka artefaktu, wróć do jaskini i przejdź przez otworzoną bramę. Czeka Cię jeszcze długa droga do wioski. Wkrótce dotrzesz do długiej rzeki, która zweryfikuje lotnicze umiejętności naszego podopiecznego oraz zapewni posiadanie 218 (468 ) duszków. Exodus rozpocznij wlatując w następny strumień powietrza, po czym przedostań się na wystrzeliwującą z wody kładkę (37 ). W podobny sposób podążaj cały czas naprzód.
W owocnym przesuwaniu się w kierunku wyjścia, na przeszkodzie z biegiem czasu staną wywijające się na różne strony łodygi drzew (38 ). Uważaj, aby przypadkiem o nie nie zaczepić, kangurek zostanie wówczas strącony do wody, co naturalnie rozpocznie wyprawę od początku. W ostateczności, dolecisz do skrawka ziemi, na którym czeka już namiot do zapisania gry (39 ). Liczba duszków? Już 275 (525 ).
Ostatni podniebny etap, to istna ścieżka zdrowia. Doświadczysz tu różnego rodzaju przeszkód jak kotły wylewające magmę, powietrzne bomby, czy też wspomniane już wcześniej łodygi. Na szczególną uwagę zasługuje jednak mechanizm z wielkimi, metalowymi ramionami (40 ). Tuż przed nim znajduje się prąd powietrzny i co może dziwić, to właśnie on jest największym problemem. Znajdując się na jego szczycie, nie możesz lecieć bez opamiętania na wprost, zahaczysz bowiem o górną część urządzenia, a to skończy się przecież tragicznie. Jeżeli już zdecydujesz się na lot z najwyższego pułapu wyziewu, pozwól trochę opaść kangurkowi, aby jego spadochron uniknął kontaktu ze śmiercionośną maszynerią. Szybując dalej wzdłuż rzeki (41 ), wylądujesz w końcu na docelowej ziemi.
Rozstrzygającą batalię, przeprowadzisz przede wszystkim z dwoma skalnymi wulkanami (42 ). Na tym lądzie odnajdziesz także ostatnie wymagane duszki. Ścieżka przez most doprowadzi kangurka na znane tereny (43 ), skąd jest już o rzut beretem do wioski pelikanów i kapłana, na którego ręce złożysz artefakt wiatru.