Rozdział 3 - Krew, pot i łzy (1) | Opis przejścia Kane & Lynch 2: Dog Days poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 3 - Krew, pot i łzy
Po rozpoczęciu etapu biegniemy cały czas prosto, za naszym nowym łysym pomocnikiem [1]. Niestety nie będzie nam długo towarzyszył, bo juz za drugimi drzwiami [2] zostanie zastrzelony przez jednego z Chińczyków.
Zaraz po tym jak zginie, przyklejamy się do pobliskiej ściany [1], a następnie pozbywamy się ukrytych w środku przeciwników. Gdy skończymy eksterminację, zajmujemy miejsce wrogów za kontenerem [2].
Po chwili nadbiegną kolejni gangsterzy [1]. Żeby szybko się ich pozbyć, idziemy do pokoju z lewej i zachodzimy przeciwników od tyłu. Gdy strzelanina się skończy ruszamy dalej, otwierając po drodze pobliskie drzwi. Wewnątrz małego pomieszczenia znajdziemy nowy karabin [2].
Kolejne drzwi z lewej [1] otwierają sie na korytarz, który zaprowadzi nas do dużej sali. Wejście jest chronione, ale przeciwnik cały czas stoi odwrócony do nas plecami [2].
Podbiegamy więc do niego szybko i chwytamy, wciskając F [1]. Wróg zostanie użyty jako żywa tarcza, ale niestety nie ma to znaczenia dla jego towarzyszy [2]. Obojętnie co zrobimy, zaczną do nas strzelać, dlatego ponownie wciskamy F i zabijamy zakładnika. Pozbywszy się pozostałych gangsterów, wbiegamy pobliskimi schodami na górę, gdzie czeka kolejna grupa wrogów.
Gdy strzelanina dobiegnie końca, idziemy otworzyć drzwi na przeciwko [1], prowadzące do obstawionego gangsterami korytarza [2].
Żeby szybko pozbyć się napastników, zabijamy Chińczyka z prawej i przechodząc przez kolejne pokoje [1], flankujemy pozostałych. Po walce idziemy do budynku obok, gdzie czeka na nas oddział Glazera [2]. Biegniemy za nim kilka kroków, aż rozpocznie się wielka strzelanina.
Wrogowie porozstawiani są po całym pomieszczeni, dlatego staramy się jak najdłużej pozostać za pierwszą barykadą. W pierwszej kolejności pozbywamy się gangsterów stojących na górze [1]. Gdy wszyscy trzej zginą, zajmujemy się resztą [2].
Po walce powinniśmy dotrzeć do małego dziedzińca z zaparkowanym skuterem [1]. Zaraz obok niego są drzwi, które otwieramy razem z Kanem [2].
Biegnąc cały czas za naszymi nowymi kompanami, pozbywamy się kolejnych oddziałów wroga. Szczególnie ostrożni jesteśmy w pomieszczeniu z maszynami do szycia [1]. Z powodu dziury w ścianie po lewej, jesteśmy bardzo łatwym celem dla Chińczyka znajdującego się po drugiej stronie placu [2]. Żeby nie stracić zbyt wiele życia, pozbywamy się go w pierwszej kolejności.