Rozdział 10 - Zmartwychwstanie (1) | Opis przejścia Kane & Lynch 2: Dog Days poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział 10 - Zmartwychwstanie
Zaraz po obejrzeniu filmiku, wbiegamy szybko schodami z prawej[1] na lądowisko dla helikopterów [2]. Przebiegamy prze nie na drugą stronę i schodzimy w dół.
Kilka kroków przed nami powinniśmy zauważyć żołnierza, którego gra zaznaczyła nam szarym prostokątem [1]. Podbiegamy do niego szybko, a następnie wciskamy dwukrotnie F [2]. Gdy będziemy mieć juz broń, pozbywamy się pozostałych przeciwników.
Zabiwszy wszystkich, zbiegamy na dół i wchodzimy do budynku z prawej [1]. Znajdujące się w środku schody zaprowadzą nas do dużej sali, do której wejścia broni jeden policjant [2]. Jest do nas odwrócony plecami, więc pozbywamy się go szybkim strzałem w głowę.
Jak będzie po wszystkim, zbiegamy na dół, chowamy się za szafką [1] i stamtąd eliminujemy pozostałych napastników [2]. Gdy zginą, idziemy do drugiej części budynku.
Zaraz po tym jak ponownie pojawi się światło, wbiegamy szybko na metalową kładkę [1]. Znajdziemy na niej czarne szafki, które świetnie sprawdzają się jako osłony w walce z nadbiegającymi wrogami [2].
Zabiwszy wszystkich gangsterów, ruszamy do korytarza na końcu pomieszczenia [1]. Chwilę później dotrzemy do windy [2], którą zjeżdżamy na dół.
Po obejrzeniu cut-scenki biegniemy prosto [1], aż do pomieszczenia z szafkami. Zabijamy szybko biegających w środku policjantów [2] i chowamy się za pobliskim biurkiem.
Chwilę później pojawi się kolejny oddział wrogów [1], a przez okno zacznie do nas strzelać czarny helikopter [2]. Zabijamy kilku najbliższych przeciwników, ale główną siłę ognia skupiamy na latającej obok maszynie.
W pewnym momencie helikopter zmieni położenie [1]. Ruszamy za nim do pomieszczenia obok. Po dotarciu na miejsce musimy jak najszybciej pozbyć się żołnierza z karabinem maszynowym [2]. Zaznaczony jest szarym prostokątem [2], więc nie powinno być problemów z jego lokalizacją.
Gdy zginie, podnosimy upuszczoną przez niego broń i wykańczamy helikopter [1]. Zniszczywszy maszynę, przechodzimy dalej przez drzwi w sąsiedniej sali [2].