Szacunek | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni poradnik Juiced: Szybcy i Gniewni
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Zdecydowanie jedną z najważniejszych rzeczy w grze Juiced jest szacunek, jakim darzą nas pozostali kierowcy. Im jest większy, tym więcej możemy zdobyć pieniędzy, tym łatwiej zdobyć nowe samochody. Szacunek zdobywamy wygrywając kolejne wyścigi, pokazując swoje umiejętności na Showoff, tuningując auta. Szacunek zdobędziemy także zakładając się z innymi kierowcami przed wyścigiem. Dodatkowo możemy podnieść nasze notowania u innych kierowców, podejmując wyzwania, jakie nam stawiają. Każdy z nich stawia przed nami trzy wyzwania. Gdy je wypełnimy zyskujemy nie tylko szacunek, ale także zastrzyk gotówki. Dokładny spis wyzwań, nagród oraz aut, jakie są nam potrzebne, by podjąć wyzwanie, znajdziecie w dalszej części poradnika. Szacunek możemy również stracić, przegrywając wyścigi, rozbijając się po torze, obijając o pozostałych kierowców oraz kończąc wyścig daleko za liderem. Szacunek stracimy także odrzucając wyzwania oraz zakłady proponowane nam przez pozostałych kierowców.
Szacunek, jakim darzą nas pozostali kierowcy, podczas narastania osiągnie stopniowo cztery ważne poziomy, widoczne na rysunku:
Attend - gdy zostanie on osiągnięty, kierowca którego on dotyczy, zwróci na nas uwagę.
Race - umożliwia wzięcie udziału w wyścigu organizowanym przez danego kierowcę.
Pink Slip - ggy poziom szacunku osiągnie ten poziom, będziemy mogli wyzwać danego rywala na specjalny rodzaj wyścigu, w którym możemy wygrać kluczyki do jego wozu. Szerszy opis znajduje się w dziale poradnika pod tytułem "Przeciwnicy oraz wyzwania".
Host - jest to ostatni, najwyższy wskaźnik. Gdy zostanie on osiągnięty, dany kierowca stawi się na wyścigu przez nas założonym. Zakładanie własnych wyścigów opisane jest w dziale "Kariera".
Pasek na górze informuje nas, ile szacunku posiadamy łącznie u wszystkich rywali. Pod fotografią każdego kierowcy odnajdziemy niebieskie oznaczenia. Powiązane są one z wyzwaniami, jakie możemy wypełnić u każdego z nich. Jeśli jest tam krzyżyk, to nie posiadamy odpowiedniego samochodu, aby podjąć się danego wyzwania. Migający krzyżyk oznacza, iż wyzwanie nie jest wypełnione, jednak posiadamy odpowiednie auto. Fajeczka zaś oznacza iż dane wyzwanie jest już zaliczone.