Ford | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni poradnik Juiced: Szybcy i Gniewni
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Ford Falcon XR8
Klasa podstawowa - 7
Klasa maksymalna - 4
Moc podstawowa - 279
Moc maksymalna - 502
Napęd na tylnią oś.
Uwagi - byłoby to świetne auto, gdyby nie spora nadsterowność. Potrafi wykręcić bączka nawet przy lekkiej korekcie toru jazdy. Dobry w klasie siódmej, szóstej oraz piątej. Do klasy czwartej zalecał bym już części prototypowe.
Ford Focus SVT 2003
Klasa podstawowa - 8
Klasa maksymalna - 6
Moc podstawowa - 170
Moc maksymalna - 306
Napęd na przednią oś.
Uwagi - szybko nabiera prędkości, jednak ciężko to wykorzystać. Na zakrętach jest bardzo niestabilny i ma tendencje do jazdy na wprost. W doświadczonych rękach poradzi sobie w klasie ósmej oraz siódmej.
Ford Focus ZTS 2004
Klasa podstawowa - 8
Klasa maksymalna - 7
Moc podstawowa - 161
Moc maksymalna - 290
Napęd na przednią oś.
Uwagi - szybki i stabilny. Niechętnie wpada w poślizgi, a gdy się rozpędzi równie niechętnie skręca. Mocne hamowanie przed zakrętami będzie tu dobrym nawykiem. Dobry w dwóch najniższych klasach.
Ford Mustang 67
Klasa podstawowa - 6
Klasa maksymalna - 3
Moc podstawowa - 372
Moc maksymalna - 669
Napęd tylnią oś.
Uwagi - auto zachwycić może przyspieszeniem oraz wyglądem. Świetnie sprawdzi się w sprincie, jednak na zwykłej trasie opanowanie go graniczy z cudem. Wzięcie jakiegokolwiek zakrętu z dużą prędkością jest prawie niewykonalne. W sprincie doskonale sprawdzi się w klasach od szóstej do trzeciej.
Ford Mustang 99 GT
Klasa podstawowa - 6
Klasa maksymalna - 3
Moc podstawowa - 362
Moc maksymalna - 651
Napęd tylnią oś.
Uwagi - dobre, wyważone auto. Nieznaczna podsterowność nie nastręcza problemów z jazdą. Zdecydowanie polecam to auto. Dobrze poradzi sobie w klasach od szóstej do trzeciej.