[AKT I] cz.4 poradnik Jak rozpętałem II wojnę światową ...
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
W środku Sezamu musisz uważać na zombi oraz na starożytne dzbany, które wybuchają w momencie, jak się za bardzo do nich zbliżysz. Na pierwszym poziomie musisz:
- nacisnąć guzik na ścianie [24], który otwiera kryptę z sarkofagiem;
- otworzyć sarkofag [25], co się nie uda i trzeba szukać innego rozwiązania.
Udaj się w dół Sezamu do niższego poziomu. Zabierz stąd śrubę [26], przy pomocy której możesz teraz otworzyć sarkofag na pierwszym poziomie. Po wykonaniu tej czynności udaj się teraz na ostatni poziom Sezamu.
Tutaj musisz zdobyć linę i papirus z wielkiej skrzyni [27] oraz będziesz musiał zgładzić przerażającą mumię [28], która posiada potrzebny Ci kamienny krąg. Gdy się uporasz już z tymi zadaniami, wróć do miejsca, gdzie znalazłeś śrubę i przejdź przez otwarte teraz drzwi.
Znajdujesz się w Wielkiej Krypcie, w której na jednej ze ścian znajduje się wielkie kamienne koło [29] z miejscem, w którym musisz umieścić zdobyty wcześniej krąg. Po wysłuchaniu dialogów i obejrzeniu filmu opuść Sezam.
Udaj się teraz do entomologa. Daj mu skorpiona, a w nagrodę dostaniesz broń. Wróć teraz do portu i porozmawiaj ze sprzedawcą wędek. Pokaż mu papirus jako legitymację wędkarską, a w zamian otrzymasz wędkę. Idź do kapitana i porozmawiaj o naprawie okrętu. Kapitanowi Guntherowi wyjątkowo nie spodoba się kolor żółty jako nowe barwy maskujące jego łodzi podwodnej i wyrzuci puszkę z farbą do wody. Idź na molo koło latarni morskiej Ladena bin Osady i wyłów murenę oraz puszkę farby. Murenę połącz ze skórą węża i taką murenę w przebraniu oddaj Fakirowi w Oazie. Przy okazji oddaj Jafarowi list od jego żony. Wróć do portu. W czasie ponownej rozmowy z kapitanem poproś Johanna o pomalowanie łodzi, gdy Ty będziesz odwracał uwagę kapitana. Po skończonej pracy pozostaje jeszcze tylko zabrać to, co nam może się przydać od Leona, ponieważ wielbłąd nie popłynie dalej z nami.