Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[AKT I] cz.2 poradnik Jak rozpętałem II wojnę światową ...

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po wędrówce po niebezpiecznej pustyni zawitałeś do Oazy - [AKT I] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Po wędrówce po niebezpiecznej pustyni zawitałeś do Oazy:

  • zabierz siennik [10] z jednej z lepianek w lewym górnym rogu lokacji;
  • oddaj Fakirowi [11] dywan, w zamian dostaniesz pieniądze, które musisz zwrócić handlarzowi dywanów oraz wysłuchaj użalania się Araba nad wężem;
  • napraw wielki gar u druciarza [12] oraz poproś by Cię nauczył tej sztuki;
  • porozmawiaj z Archeologiem [13];
  • zagraj w karty z Arabami [14], zdobędziesz od nich parę informacji o Hassanie oraz musisz kupić korale;
  • idź do Jafara [15] a da Ci on list do jego żony;
  • zwerbuj wielbłąda Leona [16] dając mu cukier.
Teraz udaj się na południe do Ruin - [AKT I] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Teraz udaj się na południe do Ruin. Przy samej bramie znajdziesz lampę [17], zabierz ją. Pocierając ją, uwolnisz dżina, od którego otrzymasz trzy życzenia. W momencie, jak będziesz chciał wypowiedzieć swoje życzenie, z wielką ochotą zabierze się za to Johann. Po wysłuchaniu, co Johann ma do powiedzenia, poproś dżina o zabicie wrogów, a lampę i ostatnie życzenie zachowaj na lepszą okazję, kiedy uznasz, że przeciwnicy są zbyt silni, by pokonać ich bronią palną [po kliknięciu na lampę, wszyscy wrogowie w danej lokacji zostają zabici]. Wróć do oazy i pogadaj z Hassanem, którego spotkasz koło miejsca, gdzie Arabowie grają w karty. Porozmawiaj z nim:

  • poinformuje Cię, że Niemcy udali się do Sezamu, Bramy Psa;
  • pokaż Hassanowi Leona a w zamian, przewodnik zaznaczy Ci wspomniane wcześniej miejsce na mapie;
  • powiedz mu o jego żonie.

Udaj się do obozu Libijskiego Frontu Wyzwolenia. Porozmawiaj z ich przywódcą. Dostaniesz zadanie zgładzenia dowódcy przeciwnego obozu. Udaj się więc teraz do obozu Narodowego Frontu Wyzwolenia Libii. Otrzymasz kontrofertę. Wróć do pierwszego zleceniodawcy, zabij wszystkich, a na potwierdzenie wykonania zadania zabierz głowę przywódcy. Odwiedź ponownie obóz NFWL. Okaże się, że pozbywając się Arabów z LFW, uczyniłeś ich męczennikami, przez co członków także tego obozu będziesz musiał zgładzić. Możesz mieć spore kłopoty z pokonaniem tylu przeciwników na raz, więc proponuję szybką ucieczkę w celu odnowienia sił i przeładowania broni oraz powrotu w celu dokończenia dzieła. Tak nękając przeciwników, uda Ci się w końcu ich wszystkich pokonać.