Misja III - część 2 | Iron Storm poradnik Iron Storm
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Kieruj się zatem w prawo. Dojdziesz do rozwidlenia - prosto lub w prawo. Tak naprawdę nie ma to większego znaczenia, gdyż obie drogi prowadzą w to samo miejsce. Na razie odwróć się jednak, gdyż właśnie dotrze druga grupa pościgowa. Po jej wyeliminowaniu wybierz z dwóch drogę w prawo. W korytarzu, do którego dojdziesz stoi sobie w najlepsze nasz stary znajomy z bunkra z wyrzutnią rakiet. Dzięki temu, że wybrałeś drogę w prawo zauważysz go, kiedy będzie stał daleko. Do jego unicestwienia powinna wystarczyć ci tym razem zwykła broń plus troszkę zręczności. Włącz tryb przyrządów celowniczych [080] i otwórz ogień z jak największej odległości. Dynamicznie ruszając się od lewej ściany do prawej, unikając rakiet i jednocześnie prowadząc przez cały czas ostrzał powinieneś dość szybko go załatwić. W miejscu gdzie stał na skutek eksplozji beczek powstała dziura w ścianie. W pomieszczeniu siedzi kolejny jegomość z wyrzutnią [081]. Tym razem zadanie jest jednak łatwiejsze. Pozbądź się chwilowo swojej dotychczasowej głównej broni, podnieś wyrzutnię rakiet nieboszczka i otwórz z niej ogień do aktualnego przeciwnika. Po wysłaniu go na tamten świat z powrotem zamień broń. Podejdź do rury i zamknij przepływ pary [082].
Idź teraz do miejsca gdzie uprzednio nie mogłeś się dostać właśnie z powodu pękniętej rury. Dalej korytarzem dojdziesz do szybu z wysoką drabiną. Zaprowadzi cię ona do pomieszczenia, w którym stacjonują snajperzy [083]. Zlikwiduj ich, przejmij ich sprzęt (jeśli jeszcze po drodze jakimś dziwnym trafem nie zdobyłeś snajperki) i zestrzel żołnierza siedzącego za karabinem na środku placu ratuszowego [084], a także snajpera przemieszczającego się w oknach ratusza [085]. Następnie wyjdź przez okno na przylegający do niego dach, obróć się szybko w lewo i zabij przeciwnika strzelającego do ciebie z wyrwy w wyżej położonym dachu. Przed chwilą dowiedziałeś się, że czołg jeżdżący po placu można zniszczyć za pomocą min.
Wróć do miejsca gdzie spotkałeś naszych rakietowych przyjaciół. Wyjdź po kamiennym podeście na górę. Wejdź do drzwi po lewej, zabij kucharza, weź apteczkę. Możesz też obejrzeć jak zawsze na DRT porcję najświeższych wiadomości. W pokoju obok jest kilku żołnierzy z wyrzutniami rakiet. Można spokojnie spróbować ich zlikwidować za pomocą kilku rzuconych granatów. Możesz teraz wyjść przed budynek i uważając na czołg zestrzelić dwóch snajperów (jeden na piętrze budynku po twojej lewej [086], a drugi - także na piętrze - ale w budynku obok tego z którego wyszedłeś [087]). Idź na drugą stronę placu do drzwi, nad którymi wisi duża flaga [088].
Ulica obok której przeszedłeś (ta u której wylotu stoi wrak ciężarówki) zaprowadziłaby cię do miejsca w którym stali żołnierze nazwani przeze mnie "grupą pościgową". Także nie zawracaj sobie głowy tą drogą (zlikwiduj jednak snajperów w oknach - jeden w budynku najbardziej w głębi wspomnianej wyżej ulicy, a drugi w budynku, w którym stacjonował już jeden zestrzelony przez ciebie snajper, tyle że ten jest widoczny dopiero gdy podejdziesz pod drzwi z flagą). Po ich przekroczeniu otrzymasz informację, że cały teren jest zaminowany. Uważając na miny zabij dwóch żołnierzy będących za workami z piaskiem, jednego stojącego w oknie, a także kolejnych wybiegających zza rogu. Po dojściu do namiotów bądź przygotowany na odparcie kilku oponentów. Idąc dalej zlikwiduj dwa działka, a właściwie dwóch żołnierzy je obsługujących stojących w oknach budynku po twojej lewej. W namiocie znajdziesz apteczkę. Naprzeciwko ciebie pojawi się jeszcze jeden nieprzyjaciel.
Idź dalej przed siebie, nie wchodź jeszcze jednak do oflagowanego budynku. Zostaniesz bowiem zaskoczony przez kilka dobermanów z minami przymocowanymi do ciała, oraz ich opiekunów biegnących ulicą. Celuj najpierw w pieski - wybuch jednego spowoduje destrukcję innych, ponieważ biegną w grupie. Po zabiciu wszystkich możesz wejść do pomieszczenia i zabrać miny [089]. Wejdź do pomieszczenia obok, aby zlikwidować żołnierza siedzącego na dachu, który rzuca raczej nieszkodliwe granaty powodujące silne zawroty głowy. Posiadając miny możesz bez trudu rozprawić się z czołgiem jeżdżącym po placu ratuszowym. Wróć więc na plac i poślij trzy miny pod gąsienice "wojennej machiny" [090]. Następnie jak najszybciej wsiądź za działo i strzel w stronę nadbiegających żołnierzy [091] oraz kogoś w ratuszu, kto posiada wyrzutnię rakiet i w dodatku używa jej przeciwko tobie.
W ogóle cały ratusz można podziurawić jak ser szwajcarski [092], a pomnik stojący na środku placu zrównać z ziemią [093]. W tym co pozostanie z ratusza znajdziesz apteczki i amunicję.