Misja II - część 1 | Iron Storm poradnik Iron Storm
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Jak się okazuje w podziemiach kościoła znajdują się obiekty wroga. Idąc cały czas przed siebie zaraz za pierwszym zakrętem natkniesz się na dwóch rozmawiających nieprzyjaciół idących korytarzem. Zapowiada to rozgrywkę w stylu Splinter Cell, lecz niestety - nie ma szans na przejście po cichu obok któregokolwiek z wrogów. Wyciągnij więc broń i do walki.
Idąc cały czas przed siebie przez zapętlone korytarze i zabijając każdego kto podejdzie pod lufę dojdziesz - a jakże - do rozgałęzienia. Wybierz lewo. W pomieszczeniu na końcu korytarza po prawej możesz wyłączyć alarm [034]. Idąc dalej trafisz do stanowiska strzelniczego [035]. Wsiadaj za działko i pomóż swoim kompanom w eksterminacji wroga. Po wykonaniu tej czynności i otrzymaniu podziękowań skieruj się do rozgałęzienia i udaj się w drugim z możliwych kierunku. Tutaj też jest tylko jedna możliwa droga (na której napotkasz oczywiście przeciwników), a prowadzi ona na zewnątrz. Zaraz po wyjściu rozgorzeje dość ostra walka ze stacjonującymi w obozie [036] żołnierzami. Kiedy uporasz się z nimi warto pozbyć się dotychczasowego karabinu i wymienić go na ten, który upuszczą w obozie martwi. Z namiotu weź apteczkę, obejrzyj wiadomość na DRT i idź jedyną drogą na przód.
Otrzymasz instrukcje: twoim zadaniem jest przedostać się do położonego za linią frontu miasteczka Wolfenburg. Idź dalej okopem, zabijaj przeciwników i odwiedzaj stanowiska strzelnicze, które napotkasz po swojej lewej (po uśmierceniu obsługi sam daj upust emocjom wybijając co do jednego wszystkich, którzy staną naprzeciwko strumienia ognia). Idąc dalej twoim oczom ukaże się dość dużej wielkości wejście do kolejnych obiektów [037]. Sprzątnij strażników. Uważając na działka podwieszone do sufitu, które natychmiast otworzą ogień podejdź do kratki zamykającej szyb wentylacyjny [038], zniszcz ją i wejdź do otworu. Nie wychodź przez pierwszą napotkaną kratkę, gdyż dostaniesz się wtedy pod ostrzał wspomnianych wcześniej karabinów, lecz idź do samego końca szybu. Otwórz sobie karabinem kratkę [039] i zeskocz na głowy dwóm niezbyt przychylnie nastawionym do ciebie wojakom.
Po krótkiej wymianie ognia wyjdź z kompleksu na zewnątrz [040], prosto dojdziesz do rozgałęzienia [041]. Z wiszącego nieopodal komputera dowiesz się, że w użyciu są tzw. "żywe miny", czyli inaczej dobermany z ładunkami wybuchowymi. Idź w prawo. Z jak największej odległości zestrzel parę takich właśnie psiaczków (jeśli taki zwierzak podejdzie zbyt blisko, to trzymaj już palec nad klawiszem odpowiedzialnym za quickload), zabij ich pana i innych żołnierzy. Możesz otworzyć ich klatki znajdujące się we wnękach, gdyż niektóre siedzące w nich psy są w wersji light - bez ładunków. Te które mają jednak miny przyczepione do ciała można unicestwić wrzucając granat w taki kompleks klatek. W samych klatkach znajdziesz naboje i apteczki. Idź dalej przed siebie. Przed tobą obóz z dużą liczbą uzbrojonych oponentów [042] (na szczęście bez piesków).
Z obozu wychodzą trzy drogi: ta, którą przyszedłeś, ta, na którą skierowany jest strumień ognia dwóch karabinów (prowadzi ona do rozgałęzienia na którym poszedłeś w prawo), oraz trzecia - ta, którą powinieneś iść właśnie teraz. Nie rozpędzaj się jednak - zaraz zza zakrętu wybiegnie naprzeciw tobie pięć dobermanów w wersji "nieuzbrojonej". Zaraz za nimi jest wejście do kolejnego tunelu strzeżone przez żołnierza i snajpera [043]. Po ich unicestwieniu wchodź do środka. Wyjdź z tunelu. Przed sobą napotkasz rozgałęzienie [044]. Idź w lewo. Zabij wszystkich w obozie, pozbądź się swojego dotychczasowego karabinu i weź wyrzutnię rakiet [045].