Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Into The Breach - poradnik do gry

Into The Breach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Into the Breach: Jednostki Into The Breach poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020

W tym rozdziale dowiesz się, co potrafią poszczególne oddziały mechów oraz poznasz umiejętności pasywne Time Traveler'ów.

Oddziały mechów

W grze dostępnych jest 8 oddziałów mechów, 1 oddział losowy, 1 oddział definiowany przez gracza oraz 1 sekretny.

Oddział Rift Walkers głównie bazuje na efektach wypychania przeciwników. Jest to pierwszy dostępny oddział.

Rift Walkers

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność

pasywna

Statystyki

Combat Mech - klasa Prime

Titan Fist - zadaje 2 punkty obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Cannon Mech - klasa Brute

Taurus Cannon - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Artillery Mech - klasa Ranged

Artemis Artillery - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cele na sąsiednich kwadratach o 1.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 3

Oddział Zenith skupia się głównie na zadawaniu obrażeń. Jedynie Defense Mech ma w swoim arsenale tarczę dwukrotnego użytku oraz pocisk przyciągający jednostki.

Zenith Guard

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność

pasywna

Statystyki

Laser Mech - klasa Prime

Burst Beam- wystrzeliwuje przeszywający wszystkie cele laser. Im dalej sięga, tym staje się słabszy. Obrażenia od 1 do 3.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Charge Mech - klasa Brute

Ramming Engines - taranuje wroga zadając 2 punkty obrażeń, Mech odnosi 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 3

Defense Mech - klasa Science

Attraction Pulse - przyciąga cel o jeden kwadrat.

Shield Projector - nakłada na cele tarczę niwelującą obrażenia. Maksymalnie w jednej lini można nałożyć tarczę na dwa cele. Ilość użyć - 2.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 4

Jednostka latająca

Oddział Steel Judoka specjalizuje się w manipulacji pozycji. Każdy z mechów posiada umiejętność przesuwania jednostek. Ponadto, Judo Mech potrafi absorbować 1 punkt obrażeń. Ciekawą umiejętnością, z której można zrobić dobry użytek to Vek Hormones, który zwiększa o 1 obrażenia, gdy przeciwnicy atakują samych siebie.

Steel Judoka

Mech

Umiejętność aktywna

Umiejętność pasywna

Statystyki

Judo Mech - klasa Prime

Vice Fist - łapie przeciwnika i przerzuca za siebie, zadając 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 4

Opancerzony - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1 (Wypychanie, Blokowanie, ogień nadal mają taki sam efekt)

Siege Mech - klasa Ranged

Cluster Artillery - wystrzeliwuje w jeden punkt pocisk, który odpycha wszystkie sąsiadujące cele zadając 1 punkt obrażeń.

Brak

Punkty życia: 2

Zasięg ruchu: 3

Gravity Mech - klasa Science

Grav Well - broń artyleryjska, która po wystrzeleniu przyciąga cel o 1 kwadrat.

Vek Hormones - przeciwnicy zadają +1 więcej obrażeń kiedy zadają obrażenia swoim sojusznikom.

Punkty życia: 3

Zasięg ruchu: 4

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie