Into the Breach: Jednostki Into The Breach poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020
W tym rozdziale dowiesz się, co potrafią poszczególne oddziały mechów oraz poznasz umiejętności pasywne Time Traveler'ów.
Oddziały mechów
W grze dostępnych jest 8 oddziałów mechów, 1 oddział losowy, 1 oddział definiowany przez gracza oraz 1 sekretny.
Oddział Rift Walkers głównie bazuje na efektach wypychania przeciwników. Jest to pierwszy dostępny oddział.
Rift Walkers
Mech | Umiejętność aktywna | Umiejętność pasywna | Statystyki |
Combat Mech - klasa Prime | Titan Fist - zadaje 2 punkty obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat. | Brak | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 3 |
Cannon Mech - klasa Brute | Taurus Cannon - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cel do tyłu o 1 kwadrat. | Brak | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 3 |
Artillery Mech - klasa Ranged | Artemis Artillery - zadaje 1 punkt obrażeń i odpycha cele na sąsiednich kwadratach o 1. | Brak | Punkty życia: 2 Zasięg ruchu: 3 |
Oddział Zenith skupia się głównie na zadawaniu obrażeń. Jedynie Defense Mech ma w swoim arsenale tarczę dwukrotnego użytku oraz pocisk przyciągający jednostki.
Zenith Guard
Mech | Umiejętność aktywna | Umiejętność pasywna | Statystyki |
Laser Mech - klasa Prime | Burst Beam- wystrzeliwuje przeszywający wszystkie cele laser. Im dalej sięga, tym staje się słabszy. Obrażenia od 1 do 3. | Brak | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 3 |
Charge Mech - klasa Brute | Ramming Engines - taranuje wroga zadając 2 punkty obrażeń, Mech odnosi 1 punkt obrażeń. | Brak | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 3 |
Defense Mech - klasa Science | Attraction Pulse - przyciąga cel o jeden kwadrat. Shield Projector - nakłada na cele tarczę niwelującą obrażenia. Maksymalnie w jednej lini można nałożyć tarczę na dwa cele. Ilość użyć - 2. | Brak | Punkty życia: 2 Zasięg ruchu: 4 Jednostka latająca |
Oddział Steel Judoka specjalizuje się w manipulacji pozycji. Każdy z mechów posiada umiejętność przesuwania jednostek. Ponadto, Judo Mech potrafi absorbować 1 punkt obrażeń. Ciekawą umiejętnością, z której można zrobić dobry użytek to Vek Hormones, który zwiększa o 1 obrażenia, gdy przeciwnicy atakują samych siebie.
Steel Judoka
Mech | Umiejętność aktywna | Umiejętność pasywna | Statystyki |
Judo Mech - klasa Prime | Vice Fist - łapie przeciwnika i przerzuca za siebie, zadając 1 punkt obrażeń. | Brak | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 4 Opancerzony - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1 (Wypychanie, Blokowanie, ogień nadal mają taki sam efekt) |
Siege Mech - klasa Ranged | Cluster Artillery - wystrzeliwuje w jeden punkt pocisk, który odpycha wszystkie sąsiadujące cele zadając 1 punkt obrażeń. | Brak | Punkty życia: 2 Zasięg ruchu: 3 |
Gravity Mech - klasa Science | Grav Well - broń artyleryjska, która po wystrzeleniu przyciąga cel o 1 kwadrat. | Vek Hormones - przeciwnicy zadają +1 więcej obrażeń kiedy zadają obrażenia swoim sojusznikom. | Punkty życia: 3 Zasięg ruchu: 4 |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie