Osiągnięcia i ukryte zakończenie | Opis przejścia | Inside poradnik Inside
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Tutaj znajdziesz opis do wszystkich 14 sekretnych lokacji, w której są tajemnicze kule do dezaktywacji. Zarazem są to wszystkie osiągnięcia do zdobycia. Są one też niezbędne do odblokowania ukrytego, alternatywnego zakończenia gry.
W wielu miejscach, jak nie wszystkich, o ich obecności podpowiadają żółte kable. Pomogą ci się do dostać do tych kul. Kule święcą, jeśli ich nie odblokowałeś. Jeśli ta się nie dzieje, widocznie już to zrobiłeś wcześniej.
Kiedy zaliczysz już ukryte zakończenie, wszystkie sekrety się zresetują. Możesz je zebrać ponownie. Wtedy też będziesz mógł jeszcze raz zobaczyć ukryte zakończenie.
- 1 - Mroczne wody
- 2 - Badania terenowe
- 3 - Kwik, kwik, kwik
- 4 - Na lewo
- 5 - Ciemny grunt pod nogami
- 6 - Nisko postawieni znajomi
- 7 - Piękny widok
- 8 - Zgrana paczka
- 9 - Chwila wytchnienia
- 10 - Niezgłębiony
- 11 - Jak w zegarku
- 12 - Głęboka zaduma
- 13 - Praca biurowa
- 14 - Ostatni akt
- Ukryte zakończenie
1 - Mroczne wody
Pierwszą kule zdobędziesz w lesie, kiedy będziesz uciekał przed trzema psami i wskoczysz do wody. Popłyń jak najdalej w lewo, a potem zanurkuj. Będzie tam spory korytarz prowadzący do jaskini. Tam, wejdź na lewy poziom wyżej i zacznij ruszać wielki pal drewna. Gdy go przewalisz, utworzysz sobie most do kuli. Wystarczy chwycić i pociągnąć aby wykonać pierwsze ukryte zadanie.
2 - Badania terenowe
Jak zaczniesz biec przez pole kukurydzy to w połowie natkniesz się na sekretny właz. Najłatwiej trafić na właz biegnąć i trzymając wciśnięty przycisk chwytu. Zejdź po drabinie do ukrytego bunkra. Znajdziesz się w niedużym pomieszczeniu. Po prawej masz tajemny właz, który otworzysz po zebraniu wszystkich sekretów. Po lewej masz przejście do drugiej ukrytej kuli.
3 - Kwik, kwik, kwik
Na dachu stodoły będziesz musiał biec i zeskoczyć na wóz ze świniami. Przesuń ten wóz do lewej strony. Wejdź na niego i oderwij deski od ściany. Wejdziesz do pomieszczenia pełnego świń. Złap się liny, wespnij na górę, rozbujaj się i przeskocz na półkę po lewej. Tam masz następną kulę.
4 - Na lewo
Kiedy opuścisz farmę i będziesz w niedokończonym budynku, natrafisz na miejsce w którym musisz zrzucić sejf. Kiedy wskoczysz do dziury, podejdź do lewej ściany, wyrwij kratkę i ujrzysz następną kulę.
5 - Ciemny grunt pod nogami
W momencie jak będziesz biegł po budynkach, trafisz na duży (trochę rozwalony) napis. Teraz musisz ześlizgnąć się po dachu i wskoczyć na rurę. Zamiast iść do góry, zejdź niżej i przeskocz na drabinę po drugiej stronie. Na samym dole jest kolejna kula.
6 - Nisko postawieni znajomi
Zalane podziemia. Jak już wrócisz do łodzi, żeby przeskoczyć nad ścianą i zanurkujesz niżej. Zobaczysz szerokie, ale niewysokie drzwi. Staranuj je, a potem przed następnymi drzwiami, popłyń niżej i przesuń uderzeniem kontener. Płyń wzdłuż tunelu. Kiedy już wypłyniesz, wespnij się po drabinie i podłącz się do przyssawki. Podejdź "otępiałym" człowiekiem tak, żeby spadł na łódź. Sam zasiądź teraz za sterami, podpłyń pod drugą przyssawkę. Używając umiejętności twojej maszyny, wystrzel się do góry. Kontrolowany teraz się sam podłączy. Wróć do pierwszego kontrolera i się podłącz. Teraz kierujesz człowiekiem na pomoście w tle i możesz dojść do szóstej kuli.
7 - Piękny widok
Po kilku walnięciach w dziurę zabita deskami, dostaniesz się do wielkiego jeziora. Jeśli skierujesz się w lewo, dojdziesz do lokacji z siódmym sekretem. Musisz tam swoją łodzią walnąć w rury, aby odblokować drabinkę na którą wskoczysz i wejdziesz na górę. Tam jest następna kula.
8 - Zgrana paczka
Przy długiej łamigłówce w kopalni, z płytą naciskową i zebraniem grupy 20osób. Tam musisz zejść na dolny poziom, lewa strona. Wcześniej musisz zdobyć przyssawkę do kontroli ludzi, która była po prawej stronie. Kiedy uwolnisz już ludzi z pojemnika i będziesz się wracał, zeskoczysz z małej skarpy zabitej deskami. Przy pomocy kontrolowanych oderwij deski. Czeka cię długa drabina w dół. Następnie weź pochodnię. Kiedy będziesz szedł w lewo, nadbiegną psy. Możesz je odstraszać za pomocą ognia, ale tylko jeśli jesteś skierowany w stronę tych psów które cię atakują. W ten sposób zbliżysz się i pociągniesz zawleczkę od kuli. Wtedy psy uciekną.
9 - Chwila wytchnienia
W zalanej bazie, gdy otworzysz duże okrągłe drzwi i wpadniesz do wody. Będzie tutaj przeciwnik. Wypłyń szybko na pomost i idź do klapy, która jest dalej w prawo. Wejdź teraz do wody, poczekaj aż długowłosy do ciebie podpłynie i wejdź z powrotem. Teraz idź do lewej strony i zanurkuj dalej. Popłyniesz chwile tunelem i wypłyniesz do pomieszczenia z sekretem. Możesz popchną deski żeby się wydostać albo dać się zabić wskakując z powrotem do długowłosego - zaoszczędzisz sobie wycieczki.
10 - Niezgłębiony
Kiedy już zyskasz moc nielimitowanego oddychania pod wodą, przepłyń przez zlane pomieszczenia aż dostaniesz i się do cyklicznie otwierającego się włazu. Zanurkuj niżej, kierując się w lewo. Są tam drzwi, które otworzysz dwustopniowo. Najpierw dźwignia - klawisz interakcji i w dół - potem druga u góry - również klawisz interakcji i kierunek w dół. Płynąc dalej znajdziesz ukrytą kule.
11 - Jak w zegarku
Placówka Badawcza. W miejscu gdzie napotkasz się na reflektor robota, musisz ustawić platformę nad sobą. Teraz możesz się cofnąć aż do płytkiej wody, przez która się przeprawiłeś. W momencie kiedy postać zacznie pływać, zanurkuj dół, a potem w prawo. Teraz dostaniesz się do podestu na którym jest ukryta kula.
12 - Głęboka zaduma
W pierwszym, dużym pomieszczeniu z odwróconą grawitacją wody jest kolejny sekret. Jak już przetransportujesz tutaj skrzynkę, przeciągnij ją do prawej ściany. Wejdź na nią i odpal. Dolecisz do przycisku, który musisz włączyć. Ściana przed tobą się opuści. Powtórz czynność i wskocz na ścianę, która teraz się uniesie. Tam znajdziesz ukrytą kulę.
13 - Praca biurowa
W części kiedy musisz wozić windą kontrolowanych ludzi ważne jest, żeby przewieść tylko połowę. Kiedy już spadną z najwyższej części i będą za tobą szli do windy, ważne jest abyś wpuścił kilku lub połowę. Teraz naciśnij przycisk i zjedź na dół. Ci co zostali spadną znów na dach. Teraz udaj się znów na górę. Na prawo od windy będzie ciemny filar. Jeśli staniesz za lub przed nim, dojrzysz zwisającą linę. Stań bohaterem za filarem tak, żeby twoja ekipa cię podrzuciła albo stań przed nim i podskoczyć używając kierunków góra-prawo. Wespnij się na górę. Tam w lewo, powinna być grupa twoich ludzi, która została. Idąc w lewo zobaczysz na suficie ukrytą kule. Wykorzystaj swoich pomagierów, aby podskoczyć do niej.
14 - Ostatni akt
Kiedy znajdziesz się u góry olbrzymiego zbiornika, zejdziesz dalej i zobaczysz drabinę oraz kilka żółtych kabli. Wespnij się na górę, a potem w prawo. Jeśli znalazłeś i wyłączyłeś wszystkie 13 kul (co sugerują świecące żarówki na tablicy), będzie tam otwarta wielka kapsuła. Musisz wejść do niej i "na ślepo" użyć chwytu i kierunku. Wszystko zgaśnie oprócz drugiej żarówki na tablicy. Jest to lokacja drugiego sekretu, ale też miejsca ukrytych drzwi, które teraz można otworzyć.
Ukryte zakończenie
Jeśli znalazłeś i odblokowałeś wszystkie 14 kul w ukrytych lokacjach, to masz teraz możliwość otworzenia tajnych drzwi. Najpierw udaj się do drugiej sekretnej lokacji - bunkier pod polem kukurydzy. Przed drzwiami jest panel z dźwignią, która teraz można przesuwać na trzy strony. Odpowiednia sekwencja, otworzy drzwi. Każdy kierunek, ma inny dźwięk. Kolejność możesz poznać przysłuchując się nagraniu, które znajduje się przy piątej kuli. Tutaj masz już odpowiednie zestawienie. Pociągnij dźwignię w tej kolejności:
Góra, Góra, Prawo, Lewo, Prawo, Prawo, Prawo, Góra, Góra, Góra, Prawo, Lewo, Lewo, Lewo.
Drzwi się otworzą, a ty przejdziesz przez długi tunel. W pokoju do którego się dostaniesz, podnieś oderwij pokrywę ze ściany po prawej. Zostaje ci już tylko jedna interakcja - możesz wyciągną kabel. Ciekawie zestawia się to z zakończeniem, ale odpowiedzi zostawiam już tobie drogi graczu.