Farma | Opis przejścia | Inside poradnik Inside
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Kiedy zsuniesz się ze skarby, biegnij dalej do barierki. Teraz czeka cię spokojny bieg przez pole. W połowie pola będzie sekretny właz do drugiej ukrytej kuli. Tutaj też będziesz mógł później otworzyć tajemne drzwi. Najłatwiej trafić na właz trzymając wciśnięty przycisk chwytu.
Kontynuując dalej przez pole, zaczną zbierać się wokół ciebie małe kurczęta. Nie zaszkodzą ci, wręcz zaraz ci pomogą. Miniesz stado zdechłych świń i dojdziesz do stodoły. Podskocz i złap się liny aby wspiąć się wyżej. Teraz wskocz do dziury. Przed tobą pierwsza przeszkoda. Nie możesz wskoczyć dalej dopóki nie stworzysz sobie drogi. Musisz zrobić trzy rzeczy. Najpierw pójdź w lewo, aby podnieść rygiel i otworzyć drzwi dla kurczaków. Potem podejdź do silnika z wielkim kołowrotkiem. Będziesz musiał kilka razy chwycić linkę aby włączyć rozruch silnika. Kurczaki będą podążały za tobą, więc pobiegnij jak najdalej w prawo i poczekaj aż się zbiorą wokół ciebie. Teraz, szybko wróć do dźwigni. Kiedy grupka będzie przed rurą, pociągnij wajchę i przytrzymaj, aż siano spadnie na podłogę. Teraz możesz przesunąć stóg siana i iść dalej.
Wejdziesz na dach a z niego zeskoczysz wprost na wóz ze zdechłymi świniami. Możesz go przesunąć do lewej aby oderwać deskę i przejść do sekretnego pomieszczenia. Przesuń wóz do prawej, żeby wskoczyć na płot. Kiedy zeskoczysz z szopy, przejdziesz obok dziwnej, zdechłej świni. Ta akurat będzie nieszkodliwa. Przebrniesz teraz przez głęboką kałuże z błota i wskoczysz na płot. Teraz miniesz kolejną świnie, z żywym robakiem w jej ciele. Nagle wstanie i będzie próbować cie staranować. Musisz obrócić się w jej stroną i wskoczyć na nią, aby uniknąć ataku. W ten sposób idź dalej w prawo. Zwab świnie blisko ściany, aby wbiła się w ścianę. W ten sposób wejdziesz do środka. Świnia dalej będzie cię atakować, więc znów zwab ją do prawej ściany. Po uderzeniu straci przytomność. Wykorzystaj ten moment i chwyć za robaka, który wystaje jej z tyłu ciała. Teraz wstanie ona na nogi i będzie pasywna.
Chwyć ją i przesuń tak, żeby stała pod dziwnym przewodem, który zwisa po środku pomieszczenia. Kiedy podskoczysz, zostaniesz podłączony i będziesz mógł sterować ludźmi w pomieszczeniu. Ci "otępiali", są odporni na upadki z dużej wysokości, a co ważniejsze - będą naśladować twoje ruchy. Idź lewo aż spadnie jeden z daszku powyżej. Potem idź w lewo, aż obaj będą przy kracie. Wtedy chwyć za nią, jednocześnie idąc w prawo, aż następni dwaj też złapią za kratę. Wtedy ją podnieść dalej trzymając klawisz chwytu. Teraz całą czwórka złap za rusztowanie i przeciągnij je w lewo. Struktura się zawali i stworzy ci przejście. Wciśnij chwyt i kierunek w dół, aby się odłączyć. Zeskoczysz z desek i przejdziesz do dużych drzwi, które chwycisz i pociągniesz do góry. Teraz opuszczasz farmę. Przebiegniesz kawałek pola, a kiedy miniesz rurę kanalizacyjną ujrzysz widok murów miasta.