The Airfield - część 3 | Misja 11 w IGI 2 Covert Strike poradnik IGI 2: Covert Strike
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Wyjdź na zewnątrz i idź na południe. Twój kolejny cel to skład z amunicją. Upewnij się, że w pobliżu nie ma żadnych wrogów! Podejdź do bramki i otwórz ją. Uwaga! Jeśli znajdująca się tu kamera jest aktywna a nie chcesz jej niszczyć to zawsze możesz ją wyłączyć z centrum radarowego. Zabij gostka znajdującego się w budce. Kieruj się do głównego magazynu. Zabij trzech strażników (jeden na schodach, dwóch nadbiegnie z lewej strony ekranu) i wejdź na piętro. | |
Podejdź do zawieszonych broni. W sytuacji gdy jest już po alarmie radziłbym zabrać FN Minimi lub PSG-1, w przeciwnym przypadku cenny może się okazać G-36. | |
Idź na lewo, podejdź do półek gdzie znajdziesz amunicję do śmigłowca. |
Cel zaliczony: Zdobyć amunicję do śmigłowca
Weź też pistolet Socom (zamień go z posiadanym Desert Eagle) oraz miny. Wyjdź na zewnątrz i idź w kierunku miejsca oznaczonego czwórką (na wschód od śmigłowca). Podejdź do ogrodzonej lokacji, zabij strażnika stojącego w budce i wciśnij przycisk znajdujący się przy generatorze. |
Cel zaliczony: Aktywować generatory doprowadzające prąd do pomp paliwowych
Cofnij się trochę do tyłu i wciśnij przycisk znajdujący się przy maszynie, od której wychodzi wąż paliwowy. |
Cel zaliczony: Aktywować pompy paliwowe
Będziesz teraz musiał przez trzy minuty bronić tej pozycji. Na szczęście baza powinna już dawno być wyczyszczona z wrogów. Nie oznacza to jednak, że zadymy nie będzie. Przylecą tu inne śmigłowce. One same nie będą Cię atakowały, martwić się powinieneś natomiast o elitarne oddziały komandosów, które z nich wyskoczą. Znajdź sobie jakiś dobry punkt do ostrzału (np. przy oknie w budynku). Uważaj jednak, bo po raz pierwszy w grze będziesz miał do czynienia z gostkami wyposażonymi w wyrzutnie RPG. Na szczęście wypuszczane przez nich rakiety bardzo łatwo można omijać odpowiednio szybko strafe'ując. W sumie będziesz musiał się pozbyć załogi dwóch takich śmigłowców. |
Misja zakończy się w momencie, gdy licznik dobije do zera.