Poradnik do gry - Przegląd uzbrojenia w IGI 2 Covert Strike poradnik IGI 2: Covert Strike
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Uwaga! W poniższym zestawieniu zdecydowałem się zamieścić wyłącznie te bronie, które są naprawdę PRZYDATNE. "Śmieci" w stylu MAG-a 10 może i niektórym się podobają, ale efektywne w walce z pewnością nie są...
Nazwa broni | Zastosowanie |
AK-47 (karabin maszynowy) | Klasyka, w opisywanej grze jest to jedna z lepszych giwerek, jego największa zaleta to dostępność amunicji, nie można również nie wspomnieć o niezłej celności i dobrej szybkostrzelności |
Desert Eagle (pistolet) | Jeden z moich ulubionych pistoletów. Tylko pozornie słaby, nie ma nawet wyciszenia. Jego siła ognia może jednak niejedną osobę zdziwić, wyśmienity do walk wewnątrz ciasnych pomieszczeń. |
Druganov (karabin snajperski) | Bardzo dobra snajperka! Spośród wszystkich modeli z tej "klasy" najłatwiej jest zdobyć do niej dodatkową amunicję. |
FN Minimi (ciężki k. maszynowy) | Ogromna siła ognia czynią z Minimi jedną z najlepszych broni do prowadzenia ostrej wymiany ognia, zwróć jednak uwagę na to, iż w znacznym stopniu zwalnia on sterowanego bohatera |
G-17 SD (wyciszony pistolet) | Ciche wykańczanie wrogów, niewielki dystans rażenia czyni z niego jedną z lepszych giwerek do oczyszczania zamkniętych pomieszczeń |
G-36 Auto (karabin maszynowy) | Karabin zbliżony do M-16 oraz AK-47, może i nawet trochę słabszy ale nie pożera amunicji w takich ilościach jak wspomniane przed chwilą giwerki. Korzystaj jeśli nie masz nic lepszego pod ręką... |
Jackhammer (shotgun) | Jedyny wart polecenia shotgun, pozostałe modele są strasznie kiepskie. Stosować tylko w zamkniętych pomieszczeniach, miej również na uwadze długi czas przeładowania. |
M-16 A2 (karabin maszynowy) | Jakościowo jest on porównywalny do AK-47, niestety, o wiele trudniej jest zdobyć do niego amunicję. Niezaprzeczalna zaleta to domontowany granatnik, który nie raz uratuje gracza z opresji... |
M82A1-T (karabin snajperski) | Najlepsza snajperka w grze. Jej zalety to: wbudowana termowizja, możliwość strzelania przez ściany (niemal wszystkie), 30 pocisków na starcie (w zupełności wystarcza do usunięcia elitarnych oddziałów wroga). |
MP5A3 (karabinek maszynowy) | Broń niezła na początku, ale po zdobyciu takiego SMG-2 staje się zupełnie nieprzydatny, na szczęście w dalszych misjach raczej się już nie pojawia... |
PSG-1 SD (wyciszony k. snajperski) | Jedna z najlepszych broni w grze, przydatna niemal w każdej sytuacji, gdy trzeba cicho i sprawnie usunąć kogoś znajdującego się kilkaset metrów dalej, jedyna wada to niewielki magazynek |
RPG-7 (wyrzutnia rakiet) | Świetny firepower aczkolwiek radziłbym używać wyłącznie do pozbywania się wrogich APC. Zupełnie nie nadaje się w trakcie walki z piechotą, no, chyba, że mamy do czynienia ze zwartymi grupkami... |
SMG-2 (wyciszony k. maszynowy) | Zdecydowanie najlepsza broń w całej grze do cichego eliminowania przeciwników, nie dość, że można wybierać tryb strzelania to na dodatek przy starcie masz do niego aż 300 pocisków. Polecam!! |
Socom (wyciszony pistolet) | Technicznie zbliżony do G-17, mnie o wiele bardziej przypadł do gustu |