10 - The House of Cards | Solucja Hitman Krwawa Forsa poradnik Hitman: Krwawa Forsa
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
10 - The House of Cards
Las Vegas, kasyno. Masz zlikwidować trzy cele. Mimo dość dużej ilości strażników, nie jest to trudny poziom - jeżeli tylko wiesz co robić.
Wejdź do środka budynku, do głównego holu, po czym wezwij windę po lewej. Wejdź przez otwór w suficie i poczekaj aż twoja pierwsza ofiara wejdzie do środka (śledź ją na mapie). Użyj żyłki, by udusić delikwenta. Weź kartę magnetyczną z jego ciała i zgarnij walizkę, którą miał przy sobie. Zjedź z powrotem na dół i przesiądź się do drugiej windy.
Poczekaj na drugą ofiarę (Hendrik Schmutz) i powtórz identyczną operację. Przebierz się w ubranie kolesia i weź jego kartę magnetyczną. Zostaw tu również walizkę (Payment Briefcase) oraz swoje spluwy - wrócisz po to wszystko na koniec etapu.
Walizka. | Alarm przeciwpożarowy. |
Jedź na 7 piętro i wejdź do pokoju 707, by zgarnąć walizkę (DNA Briefcase). Teraz na 8 piętro, gdzie musisz dostać się do pokoju 803. Aby odwrócić uwagę ochroniarzy, uruchom alarm przeciwpożarowy. Gdy będziesz w środku, użyj leżącego na stole telefonu, a twój ostatni cel wyjdzie w miejsce, w którym łatwo go będzie zabić bez żadnych świadków.
Tu leży telefon. |
Pędź do kasyna na parterze, wciąż taszcząc DNA Briefcase. Dostań się w miejsce, w którym na mapie widzisz swój cel - nie przechodź przez główną salę kasyna (kamery), ale przez korytarz po prawej. Powinieneś zdążyć i złapać szejka na klatce schodowej - nic łatwiejszego. Jeśli zanim tam dotrzesz wróci on na miejsce, spotkaj się z nim. Strój i walizka zasugerują mu, że przyszedłeś ubić z nim interes. Ochroniarz wyjdzie i będziesz mógł dopełnić formalności. Jeśli się pospieszysz, nikt nawet nie zdąży znaleźć ciała. Punk wyjścia jest w korytarzu we wschodniej części poziomu z kasynem.