1 - Death of a Showman | Solucja Hitman Krwawa Forsa poradnik Hitman: Krwawa Forsa
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
1 - Death of a Showman
Pierwszy poziom gry jest de facto rozbudowanym tutorialem, w którym prowadzony jesteś za rękę przez poznawanie kolejnych tajników swego fachu. Twoim celem jest niejaki Swing King, właściciel zamkniętego wesołego miasteczka, którego niedbalstwo dopuściło swego czasu to tragicznego wypadku. Masz przy tym upewnić się, że ostatnią rzeczą jaką zobaczy twój cel będzie zdjęcie jednej z ofiar tragedii, syna zleceniodawcy.
Wejdź na górę i podejdź do bramy wejściowej - ujrzysz cut-scenkę, w której 47 rozprawi się ze strażnikiem. Przejdź przez drzwi po lewej. Rzuć monetę w stronę widocznej po prawej tarczy, by odwrócić uwagę strażników, po czym przekradnij się do teatrzyku po drugiej stronie. Wejdź do środka i z ukrycia zabij zajętego jeńcem strażnika. Wejdź na górę po czerwonej kracie po prawej stronie i przeskocz na balkon.
Przy skrzyni leży shotgun, weź go jeśli chcesz. Zabij dwóch strażników w następnym pomieszczeniu, po czym schowaj ich ciała w skrzyniach. Wejdź do szafy - gdy zjawi się chemik, zakradnij się i wyeliminuj go żyłką. Weź kartę kodową, którą upuścił, oraz przebierz się w jego ciuchy.
Użyj karty, by otworzyć drzwi do atrium. Wejdź do pierwszego pomieszczenia po lewej i włóż pistolet do skrzynki, po czym podnieś ją. Podejdź do strażnika, by cię przeszukał - gdy to zrobi, wejdź do pomieszczenia którego pilnuje i zamknij za sobą drzwi. Zeskocz na windę i użyj żyłki na strażniku poniżej. Zejdź na niższy poziom. Wyłącz zasilanie korzystając ze skrzynki po prawej.
Przekradnij się przez duże pomieszczenie - najpierw idź prosto, a gdy dojdziesz do końca, skręć w prawo. Wejdź do toalety. Zakradnij się za sikającego gangstera i chwyć go, by następnie użyć w roli żywej tarczy w trakcie strzelaniny w następnym pokoju. Wejdź po drabinie na górę i podnieś walizkę ze snajperką. Wyjmij ją ze środka i stań przy oknie. Masz do zdjęcia trzech strażników: jeden stoi na dachu budynku naprzeciwko, drugi na kole młyńskim, a trzeci patroluje alejkę na dole. Gdy ich się pozbędziesz, wyjdź na zewnątrz i zejdź na dół korzystając z rury.
Strażnik na diabelskim młynie. | |
Strażnik na dachu. | |
Strażnik w alejce. |
Przejdź do pomieszczenia biurowego, idąc wzdłuż budynku. Weź strzykawkę z trucizną i wejdź po schodach na górę. Gdy strażnik skończy gadać z sekretarką i podejdzie do okna, zakradnij się za jego plecami i wypchnij go. Wejdź do biura sekretarki i użyj strzykawki na napoju na jej biurku, po czy wejdź do szafy i poczekaj aż napije się ona trucizny.
Wejdź do biura Swing Kinga, a nastąpi cut-scenka. Zabij nieszczęśnika, po czym wyjdź przez okno. Weź minę oraz detonator ze skrzyni, po czym przejdź wzdłuż balkonu do następnego pomieszczenia. Umieść minę na urządzeniu przed tobą. Odpal ją używając detonatora. Jeśli ktoś przeżył, rozpraw się z nim ręcznie, po czym skorzystaj z drzwi wyjściowych.