Hello Neighbor: Czerwony klucz - jak zdobyć? | Solucja solucja, poradnik Hello Neighbor
Ostatnia aktualizacja: 30 października 2020
- Teraz czas zdobyć czerwony klucz. Kieruj się tak samo jak do pokoju, w którym był łom i parasolka i zatrzymaj się przy dźwigni widocznej na obrazku. Nie da się jej przestawić normalnie, musisz tam wrzucić buta.
- To spowoduje otworzenie pobliskiej skrytki z czerwonym kluczem. Zabierz go.
- Teraz idź na tor z wagonem. Wagon zatrzymuje się w budynkach, wtedy możesz do niego wsiąść i nim sterować. Zatrzymaj go w taki sposób jaki widzisz na obrazku, jest to pomieszczenie, które już odwiedziłeś (stąd skakałeś do miejsca, w którym uruchamiałeś kolejkę). Oprócz zatrzymania wagonu, musisz jeszcze przed nim postawić kartony lub fotel.
- Skocz na rurę po prawej stronie, a potem na dach wagonu. Następnie skocz na dach domu widoczny na obrazku.
- Znajdziesz się na dachu z drzewkami. Skacz po drzewkach, aż dotrzesz do włazu widocznego na obrazku. Otwórz go i wrzuć tam np. karton.
- Koło włazu znajduje się daszek, z którego możesz przejść na rurę a z niej doskoczyć do budynku widocznego na obrazku. Potrzebny jest do tego parasol, bez niego nie ma możliwość dolecenia do budynku. W środku znajdziesz drzwi z czerwoną kłódką. Użyj czerwonego klucza i wejdź do środka. Przeniesiesz się do nowej lokacji.
- Po meblach kieruj się na górę, a w miejscu widocznym na obrazku rzuć kubkiem w półkę. To spowoduje, że będziesz mógł przejść dalej. Kieruj się w stronę napisu Exit.
- Stamtąd skocz do tostera, który wystrzeli cię na wyższe półki.
- Tutaj znajdziesz lotki (weź je, bo przydadzą się później) oraz papierowy samolot. Samolocik popchaj i wejdź na niego, aby przelecieć na kolejną półkę.
- Cały czas kieruj się do góry. Tutaj musisz użyć lotek, bo bez nich da się tam wskoczyć. Lotki wbijają się w meble, więc wykorzystaj to do wejścia i dalej idź w górę.
- Na koniec musisz skoczyć w stronę lampy. W trakcie lotu pojawi się informacja, abyś jeszcze raz nacisnął przycisk skoku. Zrób to i wydostaniesz się z lokacji. Od teraz twoja postać ma możliwość wykonania podwójnego skoku.