Hello Neighbor: Akt 1
Aktualizacja:
Twoim głównym zadaniem w pierwszym akcie jest zdobycie czerwonego klucza, który otworzy drogę do tajemniczej lokacji.

- Po odzyskaniu sterowania nad postacią kieruj się w stronę piłki. Ujrzysz krótki przerywnik filmowy, a potem zostaniesz złapany przez sąsiada (nie da się tego uniknąć).

- Teraz znajdziesz się naprzeciwko domu sąsiada, ale najpierw zainteresuj się własnym domem i wejdź do niego. Jest on tuż za tobą.

- Ze środka zabierz coś do strzaskania okna (np. telewizor) oraz dwa kartony.

- Teraz udaj się na regał widoczny na powyższym zdjęciu.

- Tam ułóż na sobie dwa kartony - pozwoli ci to dostać się na dach.

- Teraz wskocz na daszek widoczny na zdjęciu. Musisz się trochę rozpędzić za pomocą sprintu, ale uważaj, żeby nie polecieć za daleko.

- Przejdź kawałek dalej, wybij pierwsze okno i wejdź do pokoju.


- Znajdziesz tam dźwignie, która pozwala na poruszanie platformą widoczną na obrazku. Obok dźwigni znajduje się również wiatrak - posłuży on do przestawienia dźwigni, ale najpierw trzeba dostarczyć do niego zasilanie.

- W pokoju z dźwignią ujrzysz obraz widoczny na zdjęciu (ten największy). Zdejmij go (czyli po prostu zabierz do ekwipunku) - odkryje to dziurę w ścianie i otworzy dostęp do kolejnego pokoju. Wejdź tam.

- W środku znajdziesz przełącznik widoczny na zdjęciu. Użyj go - dzięki temu wiatrak zacznie działać.

- Teraz ustaw dźwignie do platformy w taki sposób, aby platforma znajdowała się na ziemi (dźwignia musi być ustawiona do góry). Następnie połóż na półce z wiatrakiem jakiś przedmiot (np. karton) - zacznie się on przesuwać, aż w końcu trafi na dźwignie i ją aktywuje. W tym czasie szybko udaj się na platformę - musisz tam być zanim przedmiot przestawi dźwignie.

- Po przeniesieniu się na platformie na górę, wybij okno i wejdź do środka. Sąsiad może cię usłyszeć, więc bądź czujny.

- Po lewej stronie, na stoliku, znajdziesz czerwony klucz. Weź go.

- Warto wspomnieć, że jeśli zostaniesz złapany przez sąsiada, to jest szansa, że przeniesiesz się na chwilę do innej lokacji - aby z niej wyjść kieruj się do drzwi widocznych na zdjęciu.

- Teraz musisz wejść domu sąsiada. Najlepiej zrobić to przez frontowe drzwi i od razu udać się do pierwszego pokoju na prawo. Sąsiad na pewno cię usłyszy, więc musisz być szybki.

- W pokoju znajdziesz drzwi z czerwoną kłódką. Na kłódce użyj klucza, co przeniesie cię do nowej lokacji.

- Otwórz pralkę widoczną na obrazku. To pozwoli ci przejść dalej. Na razie nie musisz obawiać się sąsiada, pojawi się on później.

- Idź przed siebie, aż dotrzesz do pokoju z posłaniem. Weź puszkę, wybij jedno z okien i wyjdź przez nie.

- Skieruj się lewą stronę i użyj dźwigni widocznej po prawej stronie obrazka. Otworzy to kraty.

- Idź przed siebie, aż dotrzesz do miejsca widocznego na zdjęciu. Znajduje się tutaj latarka (tam gdzie widzisz światło) - warto ją wziąć, bo w lokacji jest ciemno. Użyj kolejnej dźwigni (obok manekina) i wejdź do pomieszczenia.

- Tutaj zabierz obraz widoczny na zdjęciu.

- Połóż go w ten sposób na pobliskiej siatce - aby to zrobić wystarczy postawić obraz na ziemi i wywrócić go poprzez pchanie go postacią. To pozwoli ci przejść nad ogrodzeniem.

- Włącz generator. Bez tego nie ma możliwości wydostania się z tej lokacji.

- Za pomocą widocznej góry przedmiotów możesz przeskoczyć siatkę. Otwórz pierwsze drzwi i wejdź do pomieszczenia.

- Idź przed siebie i otwieraj kolejne drzwi (zawsze te, które napotkasz jako pierwsze).

- W końcu trafisz na sąsiada. Nie musisz przed nim uciekać - lepiej dać się złapać. Trafisz wtedy na początek lokacji, gdzie i tak musisz się udać.

- Idź do pomieszczenia, w którym przewracałeś obraz. Uważaj na sąsiada, bo teraz będzie on krążył w okolicy. Użyj dźwigni widocznej na obrazku (wcześniej była ona nieaktywna, bo generator był wyłączony).

- Trafisz do widocznego korytarza. Sąsiad zacznie cię gonić - biegnij do końca korytarza, aż trafisz do drzwi. Są one zamknięte na kilka kłódek, więc nie masz możliwości uciec. Sąsiad cię złapie i w ten sposób ukończyłeś pierwszy akt Hello Neighbor.
Komentarze czytelników
U mnie ten karton wiruje i nie trafia na dźwignie
Jestem na etapie, w którym wiatrak zaczął działać, kiedy kładę przed nim karton on się nie rusza- nie mogę przejść do dalszej części-dlaczego tak sie może dziać ?? Proszę o pomoc
Super poradnik
Jestem prawie na końcu aktu 3 lecz karta i łom zbugowały się w podłodze. Jest sposób żeby to jakoś odzyskać bez resetu akta? Ta podłoga jest od pokoju który tak jakby "lata" w i pod tą podłogą widać te przedmioty ale nie da się ich wziąść. Proszę o pomoc pliss
Mam problem, jakby z wyjściem z pokoju dopiero włączyłam grę a od razu mam z czymś problem heh
Mam pytanie czy hello neighbor na grafice high lub epic pójdzie mi w 60 fps lub więcej?
Mam:
Procesor - AMD Ryzen 3 3100
Karta Graficzna - Nvidia GTX 1650 Super
Jak dostać się do pokoju dziennego w akcie 3
Ponieważ przed tymi drzwiami są inne drzwi które mają nad sobą księżyc i da się je otworzyć tylko w nocy więc idę w nocy otwieram blokuję krzesłem umieram i gdy jest dzień to wracam tam i tych drzwi z słońcem nie da się otworzyć POMOCY
Dodali ją żeby do góry dostawać się "prawidłowo", skok z dachu nie był przewidzianym przez twórców sposobem. W pokoju z dźwignią podnoszącą platformę musisz ustawić przełącznik w takiej pozycji by platforma była na dole, następnie umieścić jakiś obiekt (np. karton) koło wiatraka. Jak włączysz wiatrak to zacznie on powoli przesuwać obiekt na dźwignię, musisz w tym czasie dobiec do platformy na zewnątrz. Jak zdążysz, to obiekt przełączy dźwignię i platforma pojedzie do góry z Tobą na niej.
W dobie Youtube poradniki które trzeba czytać już dawno straciły sens!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
