Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (3) | Opis przejścia poradnik Harry Potter i Zakon Feniksa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Padma i Parvati Patil: Odkrywanie Pokoju Życzeń

Bardzo schematyczne zadanie. Porozmawiaj z siostrami, następnie udaj się do wieży Wróżbiarstwa, gdzie spotkasz je ponownie. Pogadaj z nimi jeszcze raz - pchnie to fabułę odrobinę do przodu. I to wszystko w tym zadaniu.

Odkrywanie Pokoju Życzeń

To zadanie polega wyłącznie na odnalezieniu trzech osób. Są to Anthony Goldstein, Michael Corner oraz Terry Boot. Nawet "odnalezieniu" to za dużo powiedziane; nie są nigdzie ukryci. Wystarczy użyć Mapy Huncwotów i chwileczkę pobiegać.

Susan Bones: Ratunek przed Ślizgonami

To będzie pierwszy poważniejszy pojedynek. Łatwy, głównie z tego względu, iż masz wsparcie przyjaciół. By go rozpocząć, wyceluj różdżką w Crabbe'a i Goyle'a. Jak wygrać pojedynek?

Walka jest dość automatyczna. Wystarczy rzucać na siebie Protego, a w przeciwników ciskać cały czas Expelliarmus.

1 - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
Zachariasz potrzebuje do szczęścia kilku przedmiotów umieszczonych w różnych miejscach Hogwartu - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Zachariasz Smith: Pomoc w pracy domowej

Zachariasz potrzebuje do szczęścia kilku przedmiotów umieszczonych w różnych miejscach Hogwartu. Pierwszy znajduje się w pobliżu, wystarczy przejść nieco wgłąb biblioteki - jest to książka o potworach. Jako że troszeczkę różni się od zwykłych książek, znajdziesz ją bez problemu. Po jej odniesieniu Zachariasz zażąda eliksiru ze skrzydła szpitalnego - udaj się tam. Buteleczkę znajdziesz po prawej stronie na końcu pomieszczenia.

2 - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
Jeszcze jedno - Zachariasz potrzebuje informacji, kiedy umarł Prawie Bezgłowy Nick - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Jeszcze jedno - Zachariasz potrzebuje informacji, kiedy umarł Prawie Bezgłowy Nick. Duch powinien zjawić się na miejscu niemalże od razu.

Masz do wyboru pchnięcie fabuły do przodu lub wykonywanie zadań nauczycieli - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Co dalej?

Masz do wyboru pchnięcie fabuły do przodu lub wykonywanie zadań nauczycieli. Owe zadania opisane są na końcu, teraz zajmijmy się fabułą.

Gdy już zgromadzisz całą Gwardię Dumbledore'a w pomieszczeniu, możesz nauczyć się trzech nowych zaklęć (w zasadzie możesz to zrobić nawet nieco wcześniej, po wykonaniu zadań Ginny, Colina i Zachariasza). Na koniec pojawi się możliwość nauczenia się ostatniego zaklęcia (Cho). Cała fabuła ruszy po tej czynności ostro do przodu.

Krótki epizod w Hogwarcie nocą - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Krótki epizod w Hogwarcie nocą. Udaj się do gabinetu Dumbledore'a (standardowo użyj Mapy). Po drodze spotkasz McGonagall.

Po przerywniku czeka Cię zręcznościowa mini-gra ze Snapem - Zadania Gwardii Dumbledorea, cz. 1 (3) | Opis przejścia - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Po przerywniku czeka Cię zręcznościowa mini-gra ze Snape'm. Zasady są proste, wystarczy szybko wciskać strzałki w kierunku przeciwnym do tego, który pokazuje Snape (różdżka Snape'a w prawo = wciskasz strzałkę w lewo). Musisz wygrać kilka razy, by całkowicie wyrzucić Snape'a z umysłu.