Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One poradnik Half-Life 2: Episode One

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Otwórz drzwi i zniszcz deski blokujące przejście (#147). Na spotkanie wyjdzie Barney (#148), który poprosi Cię o eskortę grupy rebeliantów do budynku stacji kolejowej. Poczekaj, aż na placu pojawią się kompani i znajdź wejście do kompleksu (#149). W środku obejdź dużą halę dookoła. Wejście do kryjówki zlokalizowane jest za jedną z lokomotyw (#150). Po krótkiej wędrówce dotrzecie do pozostałych członków podziemia - tutaj też będziesz mógł zabrać Colta.

1 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
2 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
3 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
Alyx zdecyduje się zająć pozycję za karabinem maszynowym, a Tobie poleci udać się po kolejną grupę, co też niezwłocznie uczyń - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Alyx zdecyduje się zająć pozycję za karabinem maszynowym, a Tobie poleci udać się po kolejną grupę, co też niezwłocznie uczyń. Uważając na Manhacki, biegnij w kierunku budynku, w którym schronił się Barney. Po zabraniu z sobą towarzyszy, zostaniesz zaatakowany przez żołnierzy wroga. Zlikwiduj zagrożenie i biegnij w kierunku kryjówki.

Czas na ewakuację trzeciej grupy. Wychodząc na zewnątrz, uważaj na snajpera (#151), który usadowił się w jednym z okien po drugiej stronie placu. Nie ma lekko - wykorzystując wraki aut, musisz dostać się w pobliże budynku. Kiedy uda Ci się tam dotrzeć bez większych strat, wrzuć do okna granat. Następnie zabierz ze sobą kolejnych towarzyszy.

4 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
Rozwal żołnierzy, którzy pojawili się na dachu (Colt jest w takich sytuacjach bezkonkurencyjny) i biegnij do budynku stacji - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Rozwal żołnierzy, którzy pojawili się na dachu (Colt jest w takich sytuacjach bezkonkurencyjny) i biegnij do budynku stacji. W środku jeden z wrogów zablokuje drogę do Alyx celnym strzałem w lokomotywę. Znajdź platformę po prawej stronie pomieszczenia (#152) i przejdź do kryjówki alternatywną trasą. Uważaj na przeciwników, którzy zaatakują z góry - pamiętaj również, aby zbierać upuszczoną przez nich amunicję.

Poczekaj, aż Alyx zlikwiduje agresorów i wracaj na plac. Będziesz musiał stawić czoła żołnierzom wroga, po chwili pojawi się także samochód opancerzony (#153). Ten ostatni należy wyeliminować przy pomocy rakiet. Duży zapas pocisków znajduje się w skrzyni, stojącej nieopodal wejścia do budynku stacji (#154). Po zakończonej bitwie weź kolejną grupę ze sobą i biegnij do budynku stacji. Tradycyjnie zabij wszystkich żołnierzy, jacy staną Ci na drodze.

5 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
Wracaj na plac, czas wziąć ze sobą ostatnią grupę - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Wracaj na plac, czas wziąć ze sobą ostatnią grupę. Zanim jednak dostaniesz się do Barney'a, musisz pokonać żołnierzy wroga. Kiedy tylko ruszycie w kierunku stacji, nie baw się w eksterminację przeciwników na zewnątrz. Biegnij do celu ile sił w nogach, pozbywając się jedynie zagrożenia w środku kompleksu (pojawią się również Manhacki, które zlikwiduj przy pomocy karabinu maszynowego). Gdy wszyscy rebelianci znajdą się już w kryjówce, udaj się tam również i Ty.

Alyx otworzy kolejne przejście (#155). Nie ma czasu do stracenia, ruszaj naprzód. Tuż obok pokoju ochrony znajduje się metalowe kółko (#156), za pomocą którego otworzysz bramę. Gdy tylko dziewczyna przeczołga się na drugą stronę, na stacji pojawią się wrogowie oraz wyjątkowo irytujący robot - Strider.

6 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
7 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
8 - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry
Wyjdź z klatki, schowaj się za metalową ścianą i poczekaj, aż maszyna zniszczy kontener z prawej strony (#157) - Exit 17 cz.1 | Half-Life 2 Episode One - Half-Life 2: Episode One - poradnik do gry

Wyjdź z klatki, schowaj się za metalową ścianą i poczekaj, aż maszyna zniszczy kontener z prawej strony (#157). Skorzystaj z nowoodkrytego przejścia. Załatw żołnierzy i rozwal dwie palety (#158), blokujące dalszą drogę.