Ważne wybory | Epizod 3 - More Than a Feeling | Guardians of the Galaxy Poradnik Guardians of the Galaxy: The Telltale Series
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Poniżej znajdziesz opis wszystkich ważnych wyborów w trzecim epizodzie gry.
Ważny wybór #1
Pierwszy ważny wybór ma miejsce w pierwszym rozdziale. Peter jest szykanowany przez jednego z kolegów z klasy. Clarenece w okrutny sposób wyraża się temat matki Petera - możesz zdecydować jak chcesz zareagować:
- Use Your Fists - Dotkliwie pobijesz Clarence'a.
- Use your Words - W uszczypliwy sposób zażartujesz z chłopaka.
Komentarz: Wybór nie ma dużego znaczenia. Jeśli pobijesz Clarence'a, przybędzie matka Petera i będzie w szoku. Dodatkowo, gorzej się poczuje i zacznie ostro kaszleć. Jeśli natomiast nie dasz się sprowokować, chłopak dalej będzie obrażał mamę Petera, aż ta go spoliczkuje.
Ważny wybór #2
Drugi ważny wybór ma miejsce w czasie drugiego rozdziału. Nebula i Gamorą toczą potyczkę treningową, możesz zdecydować jak ma się ona zakończyć:
- Beat Nebula - Gamora pokona Nebulę.
- Let Her Win - Pozwolisz Nebuli wygrać.
Komentarz: Wybór ma znikome znaczenie. Niezależnie od decyzji, zjawi się Thanos i przebieg kolejnych rozdziałów będzie praktycznie bez zmian.
Ważny wybór #3
Trzeci ważny wybór ma miejsce w piątym rozdziale. Gamora przeżywa rozterki związane z Nebulą. W dwóch dialogach możesz doradzić jej, jak powinna się w stosunku do niej zachowywać.
- Don't give up on her - Powiesz Gamorze, żeby nie traciła nadziei na poprawę relacji.
- That's who she is now - Stwierdzisz, że Nebula stała się innym człowiekiem i nie da się tego zmienić.
Po chwili będziesz mógł wybrać ścieżkę dialogową, która wyrazi twój stosunek do upływu czasu. Jeśli chcesz poprawić relacje sióstr, możesz stwierdzić, że wraz z czasem poprawia się każda relacja. Jeśli dążysz do pogorszenia stosunków, wybierz opcję, że nie zawsze czas sprzyja odbudowie relacji.
Komentarz: Wybór determinuje jak Gamora będzie zachowywać się w stosunku do swojej siostry. Jeśli doradziłeś jej empatię, będzie starała się dotrzeć do siostry. Jeśli natomiast powiedziałeś jej, że nie warto szukać kontaktu, to Gamora będzie ostra dla Nebuli.
Ważny wybór #4
Ten wybór ma miejsce niedługo po poprzednim. Możesz wpłynąć na to, czy Nebula zostanie na statku, czy odejdzie we wrogich stosunkach z resztą załogi.
- Nebula, you need to stay - Powiesz Nebuli, by została z wami na statku.
- Gamora, just let her go - Powiesz Gamorze, by odpuściła i pozwoliła jej odejść.
Komentarz: Wybór ma spore znaczenie, w tym i prawdopodobnie w nadchodzących epizodach. Jeśli pozwolisz Nebuli zostać, relacje z siostrami ulegną poprawie. Dodatkowo, kobieta wesprze was w walce w świątyni. Jeśli natomiast pozwolisz jej odejść, zdradzi was i dołączy do Kree.
Ważny wybór #5
Ostatni wybór ma miejsce pod koniec 6 rozdziału, gdy możesz zdecydować, czy chcesz zniszczyć Artefakt, czy napełnić go mocą tak, by mógł przywracać innych do życia.
- Destroy - Rozpoczniesz procedurę zniszczenia artefaktu.
- Empower - Uruchomisz sekwencje ładowania mocy artefaktu.
Komentarz: Wybór determinuje zakończenie i może mieć wielkie znacznie w przyszłych epizodach. Pod wyborze, ma miejsce atak Kree na świątynie. Niezależnie od wyboru, przywódczyni kultu zdobędzie artefakt. Jeśli napełniłeś go energią, wskrzesi ona swojego syna i przywróci poległych żołnierzy do życia. Jeśli natomiast chciałeś zniszczyć artefakt, to nie uda jej się przywrócić zmarłych do życia i kobieta zostanie mocno poturbowana przez wybuch.