Misje 48-54 | Misje | Grand Theft Auto IV poradnik Grand Theft Auto IV
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
48. Hostile Negotiation (Roman)
Stało się - Roman wpakował się w większe kłopoty, a do tego za całą sprawą stoi Dimitri. Jedź w miejsce, gdzie jest przetrzymywany i wejdź do magazynu. Trzeba przyznać, że teren sprzyja długiej obronie, więc możesz się tu bez problemu ostrzeliwać, nie będąc wystawionym na naboje przeciwników. Na trzecim piętrze uważaj na typków, strzelających z dachu. Z resztą powinieneś sobie poradzić. Na samym końcu drogi typ przystawi do głowy Romana pistolet - wymierz wtedy spokojnie w jego głowę i pociągnij za spust. Wyjdźcie z magazynu i jedźcie do kryjówki.
49. Smackdown (Derrick)
Derrick chce byś załatwił dla niego jednego typa. Znajdź go wpierw w policyjnej bazie danych w którymś z radiowozów (posterunek jest praktycznie za rogiem (1). Odszukaj w bazie Bucky Sligo i jedź do knajpy, w której się ukrywa (2). Gdy zobaczy wóz policyjny, natychmiast spróbuje Cię zgubić. Nie musisz kluczyć za nim w wąskich uliczkach, wystarczy, że nie będziesz go tracił z radaru. W końcu dojedziesz do ich kryjówki (3). Nie wchodź od frontu - zamiast tego zajdź dom od boku. Wykończ po kolei typów i cel, który czeka na schodach. Teraz czas uciec policji - wybiegnij na zewnątrz i szybko wróć do wozu.
Nagroda: $6500
50. The Holland Play (Playboy X)
Zadanie jest proste - Playboy chce byś załatwił Dwayne'a. Gdy wyjdziesz z mieszkania będziesz musiał odczekać jakiś czas nim otrzymasz kolejny telefon. Możesz w tym czasie wykonać inne zadanie. Po pewnym czasie zadzwoni Dwayne, który poprosi o to samo. Zabicie Playboya da Ci nową kryjówkę oraz wsparcie Dwayne'a. Zabicie tego drugiego przyniesie Ci $25000. Zabicie Dwayne'a jest proste, gdyż nie ma on dużej obstawy. Po telefonie od Dwayne'a znów musisz czekać lub wykonać którąś z misji. W końcu otrzymasz ostatni telefon od Playboya i musisz się zdecydować kogo chcesz wykończyć. Jeśli jest to Playboy, jedź do jego mieszkania, załatw jego obstawę i przeskocz za nim na sąsiedni budynek. Zejdź po schodach na parter i dorwij w ślepej uliczce.
51. Action Speaks Louder Than Voice (Gerry)
Zacznij misję od wzięcia bomby z alejki między budynkami. Zawieź ja do samochodu i podłóż ją pod niego. Następnie poczekaj autem w zaznaczonym miejscu aż samochód z bombą ruszy. Jedź za nim w odpowiedniej odległości, by pozostać niezauważonym i nie zgubić go zarazem. Na miejscu stań w oznaczonym punkcie i zadzwoń do Gerry'ego, by zdetonował bombę. Po eksplozji wyciągnij karabin snajperski wykończ z odległości tych, którzy przeżyli. Pozostaje Ci już tylko uciec policji.
Nagroda: $9000
52. I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle (Gerry)
Wejdź na motor i jedź do miejsca docelowego. Typ, którego masz zgarnąć natychmiast zwieje, a Ty będziesz musiał go ścigać przez miasto. Staraj się zestrzelić go z motoru.
Nagroda: $9250
53. A Long Way to Fall (Ray)
Jedź pod wskazany przez Raya adres (1) i poszukaj w parku typka z bluzą z dużym numerem 72. Podejdź do niego i spuść mu lanie pięściami. Bij go, aż nie zacznie śpiewać, gdzie znajduje się mieszkanie Teddy'ego, następnie zabij go (inaczej zawiadomi kumpli o Twoim przybyciu). Wejdź do windy i jedź na 20 piętro. Przygotuj broń i rozpocznij oczyszczanie budynku. Możesz rzucić za róg granat - ale nie wychodź na korytarz dopóki go częściowo nie oczyścisz, gdyż dostaniesz się w krzyżowy ogień. Wejdź piętro wyżej (uważając na typa zaczajonego na schodach) i rozwal kolejną grupę idąc przez korytarz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Znów wejdź piętro wyżej, załatw kolesia i wejdź do mieszkania strzelając we wszystko co się rusza. Niestety Teddy zwieje - goń więc go i biegnij na dach. Uważaj na typków przyczajonych przy schodach - zastrzel też wszystkich na dachu. Przy zbiorniku czeka już tylko Teddy. Możesz go albo zastrzelić, albo zwyczajnie podejść do niego, uruchamiając specjalny przerywnik filmowy. Ted zszedł.
Nagroda: $9000
54. Taking in the Thrash (Ray)
To misja z gatunku łatwych i przyjemnych. Podejdź do śmieciarki w bocznej alejce i wejdź do środka. Twoim zadaniem jest ją prowadzić po wyznaczonej trasie otwierając tylko w razie potrzeby kontener. Gdy zostaniesz ostrzelany, nie wychodź, gdyż sprowokujesz policję. Zamiast tego jedź cały czas wyznaczoną trasą aż do końca.
Nagroda: $9500