Część 4 poradnik Głupki z Kosmosu
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Trzęsawisko
1. Zignoruj otaczające cię kurczaki i rusz w prawo, możesz też wziąć jednego z nich, nastąpi wtedy wybuch (na szczęście nie spowoduje on twojego śmiertelnego zejścia :-)
2. Oderwij gałąź z rosnącego nieopodal drzewa [51].
3. Używając gałęzi spróbuj otworzyć znajdujący się nieco dalej właz do kanału [52], próba nie powiedzie się, za to pojawi się olbrzymia kura (Kurodzilla), zagadaj do niej a nastąpi mały wybuch (atomowy?) i wejście do kanałów zostanie otwarte, Gdy spróbujesz wejść do środka, ponownie pojawi się błotny potwór i "zwróci" Candy. Od tej chwili (po krótkiej animacji) przejmiemy kontrolę właśnie nad nią.
Kanały
1. Idź przed siebie tak długo aż nie spadniesz poziom niżej.
2. Zapukaj do znajdujących się obok drzwi [53], gdy zrobisz to ponownie wejdziesz do środka "orgiastycznej kawalerki" Nelsona i ponownie przejmiesz kontrolę nad Gorgiousem.
3. Wejdź po drabinie [54] na górę a następnie wejdź do windy [55] i naciśnij znajdujący się po prawej stronie przełącznik.
Wytwórnia krowiego łajna
1. Przejdź po pomoście na drugą stronę, następnie skręć w prawo, dojdziesz do windy [56], skorzystaj z niej.
2. Przejdź po kładce, dojdziesz do Biura kierownika.
3. Zabierz chochlę ze znajdującego się tam kotła [57], sam kocioł będziesz mógł wziąć gdy wypijesz nieco jego zawartości (w tym celu użyj kilkukrotnie chochli na kotle).
4. Przejdź do następnego pomieszczenia i użyj kotła na znajdującej się tam (na podeście) rzeźbie w kształcie młotka - Młocie gnojowym [58] (Kocioł posłuży ci jako tarcza obronna).
5. Wróć piętro niżej i skorzystaj z windy znajdującej się blisko pierwszego pomostu [59].
6. Wyjdź po krętych schodach z lewej [60] na dach. Idąc dalej wprawo dojdziesz do wielkiego neonu i pracującego tam spawacza [61].
7. Niestety spawacz nie chce pożyczyć ci butli z gazem, użyj więc młotka który zabrałeś z muzeum i ogłusz go a będziesz mógł wziąć butlę [62].
8. Zejdź piętro niżej i skorzystaj z drzwi z prawej strony [63], znajdziesz się w pokoju z psem (pies spawacza) [64]. Rzuć mu butlę a będziesz mógł spokojnie poruszać się po tym pomieszczeniu.
9. Zabierz psią budę [65] a następnie otwórz kratę [66] i przejdź dalej.
10. Zabierz deskorolkę opartą o skrzynię [67].
11. Połóż budę przed znajdującą się nieco dalej skrzynią [68], będziesz mógł teraz jak po schodach wejść na górę i zabrać znajdującą się tam wciągarkę [69].
12. Zjedź piętro niżej i skręć w prawo, a następnie użyj wciągarki na jednej z krów wystających ze ściany (trzecia od lewej) [70].
13. Kiedy wyciągniesz już krowę, użyj na niej deskorolki a następnie popchnij w stronę znajdującej się w głębi windy [71].
14. Zjedź windą na dół i kilkukrotnie pchnij krowę przed siebie, dotrzecie w ten sposób do zamkniętych drzwi [72], otwórz je i wepchnij krowę do środka.
15. Użyj na krowie leżącego obok haka [73] a następnie przełącz znajdującą się nieopodal dźwignię [74]. Zjedziecie na dno zbiornika a ty przejmiesz kontrolę nad Candy.