Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 2 poradnik Głupki z Kosmosu

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Parter domu

1. Korzystając z niebieskich drzwi na końcu korytarza [16] wejdź do kuchni i zabierz z jednej z szuflad [17] zapalniczkę.

2. Wróć na korytarz a następnie skorzystaj z drzwi w głębi [18] i przejdź do garażu.

3. Weź leżącą w kartonie racę [19].

4. Ponownie wróć na korytarz i korzystając z kolejnych drzwi [20] przejdź do sali kominkowej.

5. Włóż racę do kominka [21] a następnie podpal jej lont korzystając ze znalezionej w kuchni zapalniczki. W ten sposób znajdujące się na dachu bocianie gniazdo i jego właściciel nie będą ci już później przeszkadzać.

1 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
2 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 3 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
4 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
 
1 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Pierwsze piętro domu

1. Korzystając ze znajdujących się z prawej strony drzwi [22] przejdziesz do łazienki.

2. W znajdującej się tam pralce [23] znajdziesz klucz.

3. Wróć na korytarz i przejdź na jego drugą stronę, drzwi tam się znajdujące [24] prowadzą do sypialni Candy.

4. Korzystając ze znalezionego w łazience klucza otwórz szufladę [25] i w ten sposób wejdziesz w posiadanie znajdującej się w środku suszarki.

5. Otwórz znajdującą się obok szafę [26] i weź wiszące wewnątrz rajstopy Candy.

6. Korzystając ze schodów w głębi [27] wejdź na strych.

5 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
6 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry 7 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
8 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
 
1 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Poddasze

1. Przejdź dalej na poddasze i korzystając z drzwi z desek [28] przejdź do kolejnego pomieszczenia.

2. Naciśnij znajdujący się na ścianie po lewej stronie przełącznik [29] (niewidoczny).

3. Zamknij znajdującą się tam skrzynię [30], wskocz na nią i zabierz leżącą u góry korbę [31].

4. Włóż korbę do znajdującej się w oknie dziury [32], będziesz mógł je w ten sposób otworzyć i wyjść na zewnątrz.

9 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
10 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
11 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
1 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Gzyms

1. Użyj opartej o dach deski [33] na sąsiednim gzymsie [34], zrobisz w ten sposób kładkę po której możesz dostać się na bociani dach.

2. Przez znajdujący się tam komin [35] możesz przedostać się do kolejnego pomieszczenia.

12 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
1 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry

Pokój z UFO

1. Użyj rajstop na znajdującym się obok kredensie [36] (oj, ich właścicielka ma chyba bardzo długie nogi :-)

2. Korzystając z tej samej drogi którą tu przyszedłeś czyli drabiny w kominie [37], itd., wróć do kuchni na parterze i przez znajdujące się tam drzwi [38] wyjdź na podwórko.

13 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry
14 - Część 2 - Głupki z Kosmosu - poradnik do gry